XP og Logitech Wing Formula
Fra : Jones

Dato : 06-01-02 12:22

Skal man smide sin Logitech Wing Formula ud eller kan man "risikere", at
de laver en XP-driver til den en gang i fremtiden?

MVH Jones

Fra : DoGgX

Dato : 06-01-02 13:07

Prøv og installer dem til Win 2000, evt. kør installations fil med
kompatibilitetstilstand med Win 2000

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Jones

Dato : 06-01-02 14:40

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> skrev i en meddelelse
> Prøv og installer dem til Win 2000, evt. kør installations fil med
> kompatibilitetstilstand med Win 2000

Det virker desværre ikke, men ellers tak for hjælpen.

MVH Jones

Fra : KKJ

Dato : 06-01-02 13:41

Prøv her www.wingmanteam.com/
KKJ

Fra : Jones

Dato : 06-01-02 14:51

"KKJ" <k.k.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv her www.wingmanteam.com/
> KKJ

Ifg. wingman software faq på hjemmesiden, så er der til min Wing Formula
(black) XP driver support, men ingen installer/profiller til XP.

Jeg har derfor prøvet at installere den vha. spilenheder i kontrolpanellet
ved fx at difinere den som to akser, fire knapper, ror og podaler, men det
virker ikke. Den bliver ved med at stå ikke tilsluttet.

MVH Jones

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 06-01-02 17:37

"Jones" <nomail@nol.com> wrote in message news:a19c19$i7u$1@sunsite.dk...
> Skal man smide sin Logitech Wing Formula ud eller kan man "risikere", at
> de laver en XP-driver til den en gang i fremtiden?

Du kan sagtens få din Wingman Formula til at virke alligevel - du skal
installere den enhed der hedder "Logitech Digital Device" i din Game
Controllers - derefter vil XP selv finde dit rat. Men der er ingen Profiler
support at få til det rat under XP - underligt nok...

Fra : Jones

Dato : 06-01-02 18:30

"Jesper Thomsen" <x9jep@thomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Profiler
> support at få til det rat under XP - underligt nok...

Inden jeg stilllede mit spørgsmål i NG, havde jeg adskillige gange prøvet at
installere Logitech Digital Device uden, at det fungerede, men lige
pludselig så ville den godt alligevel. Mange tak for hjælpen.

MVH Jones

Fra : Jørn Petersen

Dato : 04-03-02 12:54

Hej.

Jeg havde ligeledes mange problemer med mit Logitech rat & pedaler, men jeg
har det til at køre nu.

Jeg installere de originale driver 3.20 der medfulgte da jeg købte det, og
dem kører jeg med uden problemer og alt virker i XP hos mig.

/Jørn