Skærme
Fijala 3554
KFC problem
Fra : Denis Nissen

Dato : 06-01-02 11:42

Hej
Jeg har en KFC CA6748SL, 17" og NVIDIA RIVA TNT Driver.
Windows ME.
Skærmbilledet har ændret sig.
Når jeg bruger Excel er cellerne i siderne bredere end på midten,
og når jeg lægger en kabale er kortene bredere i siderne end på midten.
Kan nogen hjælpe mig?
Er det grafikkortet eller skærmen?

Denis Nissen
Denissen@post.tele.dk

Fra : Finn

Dato : 06-01-02 12:14

Denis Nissen <denissen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a199m2$agl$1@sunsite.dk...
> [...]
> Denissen@post.tele.dk
>
> Det burde kunne justeres på knapperne på skærmen.Kan det ikke justeres nok
skal du nok prøve med en lavere refreshrate Med venlig hilsen Finn

Fra : Denis Nissen

Dato : 07-01-02 08:44

"Finn" <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Denis Nissen <denissen@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:a199m2$agl$1@sunsite.dk...

> skal du nok prøve med en lavere refreshrate Med venlig hilsen Finn

Jeg har mange gange forsøgt at justere; men uden held.

Denis

Fra : Finn

Dato : 07-01-02 09:46

Denis Nissen <denissen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1bjl1$5cj$1@sunsite.dk...

> [...]
> mvh
> Denis
>
> Har du også prøvet nogle lavere refreshrater. Disse skærme opfører sig
ikke godt ved refreshrater på over85 hz. Med venlig
hilsen Finn

Fra : Denis Nissen

Dato : 07-01-02 14:20

> Denis Nissen <denissen@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:a1bjl1$5cj$1@sunsite.dk...

> midten.

> ikke godt ved refreshrater på over85 hz. Med venlig
> hilsen Finn

Også det har jeg prøvet (kortstandart, optimal, 60- 85 hz)

Denis

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-02 20:28

Denis Nissen wrote:

<SNIP Håbløst megaquote fjernet>

> Også det har jeg prøvet (kortstandart, optimal, 60- 85 hz)

Stil den ud bagved og skyd den!

Mvh

Bruno