Fed gyser for vampyr elsker!
Fra : adrian mikkelsen

Dato : 06-01-02 01:18

Hej en fed film Trailer DU Bare Må tjekke udQueen of the damned hedder den
(, lige nu dog kun en trailer) du kan få se den på
http://www.apple.com/trailers/wb/queenofthedamned.html En Kæmpe hånd til den
afdøde sangerinde Aaliyah , som har bevist at hun er mere end bare et smukt
ansigt og stemme.
Rigtig god fornøjelse!!!!!!

--
mvh adrian mikkelsen denmark

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-01-02 14:22

Jeg frygter nu at den sux, og tror bestemt ikke den er ligeså god som
"Interview with a Vampire".

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-01-02 18:04

Per Kristensen wrote:

> Jeg frygter nu at den sux, og tror bestemt ikke den er ligeså god som
> "Interview with a Vampire".

Queen of the Damned var rent faktisk meget tæt på kun at komme ud på
video i USA grundet rigtig dårlige testscreenings mv. men efter
Aaliyah's død ændrede man mening og det blev besluttet at den skulle op
i biograferne alligevel. Tegner ikke ligefrem godt.

Tenz.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-01-02 21:06

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Aaliyah's død ændrede man mening og det blev besluttet at den skulle op
> i biograferne alligevel. Tegner ikke ligefrem godt.

Nej, hvor interview with a vampire, var en god film, der næsten formåede at
leve op til bogen, så ligner Queen of the damned bare en ordinær teenage
vampyr action film, og man kan synes hvad man vil om Anne Rice's bøger, men
ordinære er de da ikke.

Jeg frygter også at blive vildt skuffet, men da jeg er blevet lidt vild med
vampyr filmene, så må jeg jo hellere se den. Jeg kunne forresten godt tænke
mig at få anbefalet nogle gode vampyr film.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-01-02 22:10

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> [...]
tænke
> mig at få anbefalet nogle gode vampyr film.

Jeg husker stadigt Near Dark som en god oplevelse. En mere realistisk (hvis
man da kan tale om realisme i den forbindelse) skildring af vampyrer i
nutiden tilsat Tangerine Dreams stemningsfulde underlægningsmusik.

MVH
Jens