Katteparfume .. og papirindkøbsposer
Fra : Anita Christensen

Dato : 06-01-02 01:26

Vi var lige hos den lokale dyrehandler idag og faldt over sådan en flaske
med katteparfume med baldrian i som der har været snakket om tidligere her i
gruppen. Vi skal jo snart have en lille ny killing hjem og når der skal ske
noget nyt er det jo altid rart at kende de andre kattes svagheder
Det må karakteriseres som en moderat succes .. 2 af misserne var temmelig
begejstrede og kastede øjeblikkelig deres kærlighed på den
catnipposelejetøjsting som fik et par dråber. De 2 andre katte snusede og
sniffede en del .. men lod sig ikke lokke til yderligere krumspring.

Dagens helt store succes var imidlertid den papirspose som vi havde vores
handlevarer i (selvfølgelig med håndtagene klippet over så misserne ikke
kommer til at sidde fast). Jeg vil anslå at der siden først på eftermiddagen
har været max 5 min. hvor der ikke har været en kat på posen .. Posen
har fået bank, er blevet gledet rundt på gulvet med og er blevet puttet for
vildt på ... og til tider mere end en af tingene på en gang *G* ... og så
snart en kat forlader posen så siger det zooom (well .. ikke helt .. men det
er tæt på *G*) og så er der en ny kat der har indtaget den ..

Men det er vel i bund og grund ret kattet ...

Mange hilsner
Anita

Fra : Jette

Dato : 06-01-02 11:05

"Anita Christensen" skrev:
[klip]
> [...]
det
> er tæt på *G*) og så er der en ny kat der har indtaget den ..
>
> Men det er vel i bund og grund ret kattet ...

Hej Anita

Vores to killinger er også helt vilde med alt pap og papir som man kan
kravle ind i. Vi havde i løbet af julen bl.a. fået 4 flasker vin i sådan en
vin-papkasse som vinhandlerne bruger. Da den blev sat til udsmidning i
entréen blev den hurtigt til alle tiders legeplads. Den ene kravler straks
indenfor, og så stiller den anden sig ovenpå og begynder at jagte de poter
der befinder sig nede i hullerne. Det er vildt sjovt at se på

Men det vildeste legetøj vi kan give dem, er sammenkrøllet køkkenrulle. Min
kæreste går og pudser næse i øjeblikket, og kunne ikke forstå hvor alle
kuglerne blev af ... men vi opdagede hurtigt hvem der var de skyldige, hi!
Hvis vi nærmer os køkkenrullen står der straks to små misser og kigger
ivrigt og forventningsfuldt op på os. Så snart en kugle bliver kastet hen af
gulvet går den vilde jagt. Den heldige vinder hapser kuglen i munden og
knurrer højlydt som en advarsel om at "dette er min papirskugle og hvis du
forsøger at snuppe den, bliver det værst for dig selv!". Når taberen har
mistet interessen bliver kuglen skubbet hen ad gulvet med poterne og leget
med indtil den er "død".
Naboen var inde hos os i går aftes, og kunne simpelthen ikke forstå den
opmærksomhed hun fik, da hun pudsede næse, hi! Vi er simpelthen nød til at
smide vores snot-kugler ud med det samme, for hvis de ved vi sidder med en
kugle, får vi ikke lov til at være i fred... og vi er jo naturligvis ikke
interesseret i at de leger med dem vi lige har pudset næse i *G*
.... og som du selv siger, det er vel i bund og grund ret katte-agtigt *S*

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 06-01-02 13:54

Jeg forsøgte mig også en gang med baldrian. Jeg husker ikke hvorfor,
for det er nogle år siden. Alle tre katte gloede på mig som om jeg var
dybt åndssvag (Den tredje var dengang Oliwer). Johan havde da han
var yngre, specielt, også en fettish for især papkasser. Hvis jeg
stiller en papkasse hopper han da også op i den nu, men han sidder der
bare et lille stykke tid inden han forlader den igen.
Nu har jeg ikke haft en kassen med hjem mens jeg har haft Atlantis,
måske jeg skulle tage en med hjem næste gang jeg er ude at handle.
Jeg købte nogle bolde og en snemand til Lante. Gæt selv hvad han syntes
, fnis. Lante vil kun lege med noget han selv har stjålet, til genfæld
stjæler han også alt han kommer i nærheden af

Kate

Fra : Mette Frederksen

Dato : 06-01-02 16:21

Hejsa!!

JA jeg må jo tilslutte mig jeres erfaringer! Her i huset kan man ikke spise
Riesen, dumle eller andet der er pakket ind i papir! For så snart man tager
fat i slikket og åbner for papiret så sidder Cæsar oppe ved siden af.. og
han bliver meget fornærmet hvis ikke han må få papiret at lege med! *L*
mette