Soltek 75DRV2 nyt
Fra : Ebbe Jensen

Dato : 05-01-02 23:47

Hej group,

Der skulle være kommet en ny BIOS til subj. her i det nye år. Kan hentes fra
Solteks hjemmeside.

På selvsamme side kan man se, at der er kommet manualer til Soltek 75DRV3!!!
Dette, tilsyneladende helt nye, board kommer bl.a. med onboard ATA 100 RAID
i "+" versionen. Og med hele 6 PCI slots i begge udgaver. Endvidere kan man
se at der meget snart kommer en purple udgave af DRV2, grooooovy...

Hér http://www.amdmb.com/vb/forumdisplay.php?forumid=14 kan man læse, at
BIOS opgraderingen giver performance forbedring, men man kan også læse at
nogle brugere får problemer med at have mere end et memorystick på boardet,
så....bopbopbop... :)

Endvidere kan det læses at Soltek boards skulle have problemer med at køre
med XP processorer, hvis ikke de har et rødt klistermærke på det sidste PCI
slot. Har det noget på sig, for mit har sgu' da ikke et rødt klistermærke ?

mvh Ebbe

(Ja, jeg har ikke andet at lave end at skrive informerende indlæg i dette
forum :) Jeg købte mit Soltek i December, men brændte straks min CPU af
(ikke Solteks skyld) :) )

Fra : Ole Carlsen

Dato : 06-01-02 00:00

Jeg købte et DRV2 i torsdags og det var rigtigt nok påklistret et rødt skilt
med Model nr. mappings for Atlom XP og Atlon MP.
Boardet kører som en drøm med 1700+.

Mvh Ole

Ebbe Jensen <kurtravnsfanklub@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c378265$0$37921$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 06-01-02 18:36

Nogle der har hørt noget om, hvornår denne 75DRV3 skulle komme på
markedet.... evt. til Danmark ?

Kasper der næsten havde købt et 75DRV2.

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 06-01-02 19:16

Næh, det står endnu ikke som nyhed på deres site. Jeg faldt bare over
manualen til DRV3, da jeg ledte efter noget andet. Andre ?

Ellers kan man vel prøve at spørge dem via mail. Og så må du gerne bringe et
evt. svar i dette forum :)

mvh Ebbe

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 07-01-02 12:42

Æh, iflg. amdmb.com's forums så vil DRV3 kun blive udgivet i Taiwan :(

Men DRV4, vist nok med ATA133RAID, skulle komme til landet engang. Jeg ved
ikke hvornår.

/Ebbe