I Kina spiser de hunde 2???
Fra : Windom Earle

Dato : 05-01-02 22:58

Så lige på imdb at der skulle have været lavet en film i 2001 "Gamle mænd i
nye biler" (I Kina spiser de hunde 2)
http://us.imdb.com/Title?0246692

Har jeg sovet over mig, eller har den ikke været i biffen endnu? Mindes ikke
overhovedet at have set noget reklame for den.

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-01-02 23:15

"Windom Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> wrote in message
> [...]
ikke
> overhovedet at have set noget reklame for den.

Den skulle stadig være under produktion. Der var noget snak om den her i
gruppen for en måned eller to siden. Der blev bl.a. postet links til en
artikel i Ekstra Bladet, tror jeg det var. Prøv at søge på googles
Usenet-side.

/Nikolaj

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 05-01-02 23:32

Hej

Windom Earle wrote:
> Har jeg sovet over mig, eller har den ikke været i biffen endnu?
> Mindes ikke overhovedet at have set noget reklame for den.

så vidt jeg ved er den ikke færdig endnu, og har helt sikkert ikke
været i biograferne..... Der var på et tidspunkt en artikel om at de
var igang med at filme i Sverige, så det kan da ikke vare alt for
længe, stoler da på at den rammer biograferne i år ihvertfald.....

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 06-01-02 03:22

ifølge www.biozonen.dk 's release liste får den premiere den 2 aug.

/jonas

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 07-01-02 10:46

Ifølge artiklen og billedeserien, med det som de kladte det vildeste stunt
nogensinde i DK, som BT bragt engang i nov tror jeg nok det var, skulle den
få præmiere engang i marts.
En anden oplysning er at det er en prequal, altså en film der forgår før i
kina spiser de hunde!

Fra : etta place

Dato : 08-01-02 12:54

"Windom Earle"