Warcraft 1 eller 2?
Fra : damn

Dato : 05-01-02 21:36

Er der stor forskel på de to? Hvilken er bedst?

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 05-01-02 21:42

On Sat, 5 Jan 2002 21:36:13 +0100, "damn" <fedevaps@yahoo.dk> wrote:

>Er der stor forskel på de to? Hvilken er bedst?

2'eren har bedre grafik og lyd. Gameplay mæssigt er der ikke de store
forskelle, men det kan både ses og mærkes at 2'eren blevet finpudset
en del i forheold tiil 1'eren.

Det der dog vil gør 2'eren til den klare vinder, er en langt bedre
historie, der gør at man lettere lever sig ind i spillet.

Ikke dermed sagt at 1'eren er dårlig, den er klart værd at spille, men
vil nok virke en smule (læs meget) gammeldags idag.

/Jakob

Fra : Gizmoduck

Dato : 05-01-02 22:16

On Sat, 05 Jan 2002 21:41:40 +0100, Jakob Nørskov
<jnoe00@control.auc.dk> wrote:

> [...]
>
>Ikke dermed sagt at 1'eren er dårlig, den er klart værd at spille, men
>vil nok virke en smule (læs meget) gammeldags idag.

og så skal det lige med at war2 er ude i en battle.net edition, et
stort plus imo....der er ikke mange spil der bliver dårligere ved
menneskelig modstand, og da slet ikke et spil som warcraft

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 06-01-02 19:44

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan finde Warcraft 2 på nettet, og da jeg har
Win 2000 så skal jeg vel gøre noget specielt!!

Frank

frank.laursen@mail.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-01-02 21:18

On Sun, 6 Jan 2002 19:43:50 +0100,
Frank Hjorth Laursen <frank.laursen@mail.dk> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde Warcraft 2 på nettet, og da jeg har
> Win 2000 så skal jeg vel gøre noget specielt!!

Du kan købe battle.net versionen til 99 kr i din radio/tv biks.

Fra : Gizmoduck

Dato : 06-01-02 22:52

<frank.laursen@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvor man kan finde Warcraft 2 på nettet, og da jeg har
>Win 2000 så skal jeg vel gøre noget specielt!!
>
>Frank

tjae det er blizzard der har lavet det...du kan nok finde alle de
oplysninger om warcraft du kunne tænke dig dér :)

(du mente selvfølgelig ikke piratkopier vel?)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Martin K

Dato : 07-01-02 16:36

Jeg har Warcraft II Deluxe Edition, og jeg vil sige at det stadig er et fedt
spil at hive frem en gang i mellem. Specielt efter jeg har set Lords of the
Rings har jeg gravet æsken op af gemmerne. Der er nemlig rigtig mange
figurer der går igen i filmen... eller også er det Blizzard der har læst
Tolkiens bøger...

hvem ved...?

--
Martin K