The Sims udvidelser, hvorfor?
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-01-02 20:45

Min lillesøster har lige fået "The Sims" + "House Party" og The Sims "Hot
Date" - Jeg har installeret dem alle sammen, men når hun så vil spille
"House Party" eller bare den alm. "The Sims", så vælger den automatisk at gå
ind i Hot Date og spørge efter Hot Date cd'en i stedet?

Jeg prøvede så, at afinstallere det hele og starte forfra. Da jeg så havde
installeret the sims og houseparty, og prøvede at at spille alm. Sims, gik
den automatisk ind i House Party og bad om House Party cd'en?

Hvordan kan det være? Efter sigende skulle det være 3 forskellige spil,
istedet for som jeg troede, at der for hver ny opdatering bare blev lagt
nogle ekstra "features" ind?

Mvh.
Lars

Fra : Madsen

Dato : 05-01-02 21:23

On Sat, 5 Jan 2002 20:44:44 +0100, "Lars Lauridsen"
<Gert_Kristensen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan kan det være? Efter sigende skulle det være 3 forskellige spil,
>istedet for som jeg troede, at der for hver ny opdatering bare blev lagt

Hej

Nej, det er ikke 3 forskellige spil

The Sims er det originale spil

House Party og Hot Date er opdateringer som udvider
det originale spil med nye muligheder.
Hot Date er den nyeste opdatering/udvidelse og derfor er
det den CD som spillet spørger efter.

Mvh Madsen

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-01-02 12:48

Madsen <madsen@dontmailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:00oe3u0c0esi49u2g9t1au1ie8oro54ddo@4ax.com...

> [...]
> det originale spil med nye muligheder.
> Hot Date er den nyeste opdatering/udvidelse og derfor er

Så jeg havde ret: Hvordan kan det være? Efter sigende skulle det være 3
forskellige spil,

Eller hvad?

Mvh.
Lars

Fra : E.J

Dato : 06-01-02 13:15

RTFM

Fra : Madsen

Dato : 06-01-02 13:20

On Sun, 6 Jan 2002 12:47:43 +0100, "Lars Lauridsen"
<Gert_Kristensen@post.tele.dk> wrote:

>Så jeg havde ret: Hvordan kan det være? Efter sigende skulle det være 3
>forskellige spil,

Nej, der har aldrig været tale om 3 forskellige Sims spil. Der har
hele tiden kun været 1 spil med diverse udvidelser, så der er du
altså desværre blevet fejlinformeret.

Mvh Madsen

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 06-01-02 17:06

Livin it up, House Party og Hot Date er bare udvidelser til det originale
spil. Man vil altid skulle have den seneste installerede cd i, der er ikke
tale om forskellige spil!!!

- Rikke =)

Fra : Else Tang

Dato : 08-01-02 10:48

Hej!

Du kan ikke spille udvidelsespakkerne (livin'up, houseparty og hot date)
uden at The Sims (den første cd) er installeret.

Hilsen Else

Fra : mikey

Dato : 09-01-02 15:43

Simpeln og enkelt først køber man the sims og så er de resrten bare ekstra
tilbehør nemmere kan det ikke VÆRE!.
man skla dog huske at man kan kun kører tilbehøret såsom hot date og living
it up osv HVIS man alså har THe sims.

--
mvh adrian mikkelsen denmark
Else Tang <elsetang@post.tele.dk> skrev i en

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 13-01-02 13:06

mikey <lander105@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3c570a$0$210$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> tilbehør nemmere kan det ikke VÆRE!.
> man skla dog huske at man kan kun kører tilbehøret såsom hot date og

Nu skrev jeg jo som det allerførste, at hun havde fået The Sims + Hot Date +
House Party - jeg spurgte så bare om de blev "slået sammen", eller var tre
nærmest forskellige spil

Mvh.
Lars