Gigaset 3030 ISDN?
Fra : Jens

Dato : 05-01-02 20:30

Hej
Jeg overvejer at anskaffe en Gigaset 3030 ISDN.
Jeg ønsker at tilslutte et 3000 Micro håndsæt og evt. yderligere anskaffe et
håndsæt.
Er der nogen der har erfaringer med denne telefon generelt(godt og ondt) og
evt. kan oplyse om TDC vis nummer vil fungere på håndsættene og på basen.
vh Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-01-02 20:35

"Jens" <vet@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaringer med denne telefon generelt(godt og
ondt) og
> evt. kan oplyse om TDC vis nummer vil fungere på håndsættene og på
basen.

TDC's Vis Nummer på ISDN følger EURO-ISDN standarden, så svaret er ja.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 06-01-02 00:42

> [...]
og
> evt. kan oplyse om TDC vis nummer vil fungere på håndsættene og på basen.

Jeg har selv sådan en fætter, og med 1 håndsæt, og alt virker fint.

Køb bare udstyret det er ganske lækkert.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 17-02-02 19:10

Overvej at købe 4010 micro istedet den har også indbygget vibrator.

Kan købes hos www.helmholt.dk

Jesper

Fra : GiWeo

Dato : 17-02-02 16:49

Hejsa

>basen.

Tjaaaa - jeg har intet ondt at sige - kun got.

Og JA VIS nummer virker på begge enheder. !

--
Engelhardt
Masser af links på www.lars-engelhardt.dk

Fra : Klaus Autzen

Dato : 06-01-02 09:50

> [...]
og ondt) og
> evt. kan oplyse om TDC vis nummer vil fungere på håndsættene og

Se mit indlæg om samme fra d. 2/1 02

Jeg ville købe en idag, hvis ikke lige det var fordi jeg har en!

Suveræn telefon (total iorden?) men overvejer de nye små håndsæt,
da standby tiden aldrig kan blive for høj!

Klaus

Fra : Frank

Dato : 27-01-02 00:16

Jeg har haft detsamme sæt i et halvt år og er rigtig glad for det, og ja vis
nummer virker fint.