Lasat speed 2 & NTab
Fra : Michael og Sisse

Dato : 05-01-02 18:41

Håber at der er nogle der kan hjælpe.
Jeg har lige sat mit lasat speed 2 modem til pc og ntab boks, men kan ikke
få en klar tone hverken til modem eller telefon
Mine eksisterende telefoner som jeg har sat direkte til ntab boksen virker
fint,og forbindelsen mellem modem og pc er også fin.
Jeg kører med win 2000 og har hentet de nyeste driver og firms.

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 05-01-02 18:56

Hej Mishael!

Jeg mener at man skal ind i configuration setup og definere sit tlf. nr. el.
lign. Jeg er dog ikke sikker.

Jan

Fra : aaa

Dato : 07-01-02 06:25

"Michael og Sisse" <michael.sisse@get2net.dk> wrote in message
> Håber at der er nogle der kan hjælpe.
> Jeg har lige sat mit lasat speed 2 modem til pc og ntab boks, men kan ikke
> få en klar tone hverken til modem eller telefon

Er det yderligere telefoner tilsluttet Lasat?

> Mine eksisterende telefoner som jeg har sat direkte til ntab boksen virker
> fint,og forbindelsen mellem modem og pc er også fin.
> Jeg kører med win 2000 og har hentet de nyeste driver og firms.

Hvordan er Lasat'en forbundet NTab?

Fra : lu_do

Dato : 10-01-02 12:26

> [...]
> fint,og forbindelsen mellem modem og pc er også fin.
> Jeg kører med win 2000 og har hentet de nyeste driver og firms.

Der var på et tidspunkt problemer med det kabel der skal forbindes mellem NT
boksen og Lasat SP2 !

Prøv evt. at smide et alm. patckabel ind i stedet .

Mvh

\Claus

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 11-01-02 10:50

> Der var på et tidspunkt problemer med det kabel der skal forbindes mellem
NT
> boksen og Lasat SP2 !

Korrekt men det var ikke den NT-Boks hvorpå problemet opstod.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær