AVP2
Fra : Kim Larsen

Dato : 04-01-02 01:13

Hej

Jeg er ved 3 bane i Alien vs. predator 2 (surprise), har slået alt jeg har
fundet ihjel, men har ellers ikke den fjerneste ide om hvad jeg nu gør.
Jeg håber der er en venlig sjæl derude, der kunne hjælpe mig.

På forhånd tak

Kim Larsen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 05-01-02 11:21

>Jeg er ved 3 bane i Alien vs. predator 2 (surprise), har slået alt jeg har
>fundet ihjel, men har ellers ikke den fjerneste ide om hvad jeg nu gør.
>Jeg håber der er en venlig sjæl derude, der kunne hjælpe mig.

Nu skriver du ikke hvor langt i "Surprise" du er kommet - den
indeholder nemlig flere sektioner/kapitler - så jeg formoder det er
det første kapitel... hvor man efter at have passeret gangen med
sentryguns ender op ved et par rum med store "huller i gulvet", hvor
der render videnskabsfolk rundt. Jeg vil næsten tro at du blot endnu
ikke har opdaget, at der er hul i loftet i et af rummene.

Hvis det ikke er det, så må du jo spørge igen. :)

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-01-02 12:29

Du har ret, jeg havde overset et hul i loftet.
Tak for hjælpen.

Kim Larsen