rtcw
Fra : lise hansen

Dato : 05-01-02 00:35

Er der en der gider at smide den korrekte tekstfil her i ng'en dajeg ikke
kan enable snyd i rtcw min sti siger:"C:\Programmer\Return to Castle
Wolfenstein\WolfSP.exe"+ set sv_cheat1 er dette rigtigt? for selv om jeg
prøver med såsom /god eller bare god er der sg intet der virker anyone?
mvh. søren

Fra : Madsen

Dato : 05-01-02 02:29

On Sat, 5 Jan 2002 00:35:04 +0100, "lise hansen"
<lisemargit@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Wolfenstein\WolfSP.exe"+ set sv_cheat1 er dette rigtigt? for selv om jeg
>prøver med såsom /god eller bare god er der sg intet der virker anyone?

Slutningen på linien skal være som følger :
Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1
Du mangler et mellemrun før plusset, så din linie skal altså være :
"C:\Programmer\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats
1

Bemærk at når spillet er igang og du trykker på tilde tasten for at
skrive : /god så står der allerede: ]=
Du skal slette lighedstegnet før du skriver /god , ellers virker
det ikke

Mvh Madsen

Fra : Nis Deleuran

Dato : 05-01-02 14:08

> Du skal slette lighedstegnet før du skriver /god , ellers virker
> det ikke

Jeg har gjort PRÆCIS dette, altså skrevet " "E:\Return to Castle
Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1 "...når jeg så skriver , f. eks.
/god, så skriver den "Cheats are not enabled on this server" eller sådan
noget lign.....Hvad skal jeg gøre?

Fra : Punishers Inc.

Dato : 05-01-02 18:25

> [...]
> /god, så skriver den "Cheats are not enabled on this server" eller sådan

Prøv at skrive </sv_cheats 1> i konsollen inde i spillet.

Fra : GearUP

Dato : 05-01-02 17:28

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Wolfenstein\WolfSP.exe"+ set sv_cheat1 er dette rigtigt? for selv om jeg
> prøver med såsom /god eller bare god er der sg intet der virker anyone?

Er man bruger af XP skal man bruge 2 mellemrum efter .......exe"(2mellemrum)
+set sv_cheats 1

Du skal trykke på ½ knappen, og huske "/god mode" og "/give all" og kan kun
bruges "On a saved game"

GearUP