Airline Tycoon
Fra : Elmo Jensen

Dato : 04-01-02 22:58

Hej i gruppen.

Jeg har lige købt Airline Tycoon som jo efterhånden har et par år på
bagen og derfor er til at få til en fornuftig pris Jeg vil gerne lave
en arbejdskopi til det daglige så originalen ikke blive ødelagt.

Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på i den forbindelse -
kopibeskyttelse etc. Noget bestemt cdr-program jeg skal bruge eller er
det ligegyldigt?

Jeg skulle måske hellere se mig om efter en evt. "NO-CD"-patch?
Findes en sådan til Airline Tycoon og hvis ja - hvor?

Håber der er nogen "out-there" som kan give mig et hint eller to

Med venlig hilsen og et godt nytår til alle.
Elmo Jensen
--
[news3@ddibbsystem.dk][www/ftp/telnet.ddibbsystem.dk][ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]

Fra : Allan Møller

Dato : 05-01-02 14:13

> Jeg skulle måske hellere se mig om efter en evt. "NO-CD"-patch?
> Findes en sådan til Airline Tycoon og hvis ja - hvor?

Prøv : http://www.gamecopworld.com

... Allan

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 06-01-02 17:34

Jeg vil gerne lave
> [...]
>
> Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på i den forbindelse -
> kopibeskyttelse etc. Noget bestemt cdr-program jeg skal bruge eller er

prøv dig frem, men cloncd eller cdrwin plejer at være gode til det