PC probs.
Fra : niels b pedersen

Dato : 04-01-02 17:12

OK - Jeg har brug for lidt ekspert hjælp !

Jeg har 3 problemer med min PC:

1)
Nogen gange når jeg tænder for PC'en kommer den med en slags fejlmeddelse
ligefør den indlæser windows98(SE): den siger " windowsbeskyttelsesfejl
NT-kernen ikke blev initialiseret, genstart computeren for at starte windows
op". Dette gør jeg så, men meddelelsen kommer igen, så starter jeg op i
fejlsikret-tilstand og lader den kører windows ind og derfter genstarter
jeg, derved kan jeg så starte windows98SE normalt op igen. Hvad skyldes
dette ???

2)
Nogen gange når den slet ikke at få indlæste win98SE, den viser loading
skærmene og lige før den hopper ind i windows er der sort skærm. Hvis jeg
genstarter kommer den med menuen om at kunne starte op som normalt eller i
fejlsikret-tilstand etc. Men jeg vælger bare start op som normalt og så
læser den windows ind uden problemer. (Problemet skyldes ikke et
skærmhastighedsopdatering problem, for dette fejler intet - heller ikke i
spil, og skærmen viser billedet klart i opløsningen 1024x768 32bit 100Hz på
19" Sampo-tech KM800UDT skærm) . Hvad er grunden til dette problem ???.

3)
Nogle gange viser der sig en fejlmeddelse når win98SE er startet op og den
er i windows, den kommer med en "pop-up" meddelelse at "Spool32 har udført
en ulovlig handling",derefter trykker jeg ok, men så forsvinder alle
ikonernen nederest i højre hjørne på proceslinien. Hvad skyldes denne
fejlmeddelese ???

MVH
Niels

Fra : DoGgX