Ang: Ducatiworld.
Fra : Armand

Dato : 03-01-02 23:22

Nogen der har haft det i hænderne overhovedet?

Jeg har problemer med overhovedet at komme igang (er dette ikke gruppen
at finde råd og dåd derom på?)

Min PC er godtnok akkurat kun minimum req. men installationen kørte
fint, såvel som demo'en - Jeg kan blot ikke "få fat" i
skærm-kommandoerne
og komme igang! Ikke engang den kommando der ér highlightet fra første
skærmbillede af ("Single player"!), kan jeg reagere på igennem nogen
tast overhovedet.
Den eneste tast der tilsyneladende virker er esc. hvormed man kan komme
ud af demo'en (der starter selv efter et vist stykke tid).

Jeg har prøvet en geninstallation; men det er stadig det samme

Anyone (med bud på typefejl og/eller specifikke fejl i spiludgaven)?

--
Armand.

begin 666 Armand.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM!<FUA;F0-"D9..D%R;6%N
M9 T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA<FUA;F1 ;6,M8VAA=69F;W)E<FYE
F+F1K#0I2158Z,C P,C Q,#-4,C$S,C,P6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end