cs bots??? hvor henter jeg dem?
Fra : Night Hawk

Dato : 03-01-02 17:54

havde dem engang, men der gik ged i min com.
vil gerne have dem ind på min com igen, men vil gerne lige vide. Hvis jeg
ligger dem ind, kan jeg så stadig spille på nettet?
Og et sidste spørgsmål, hvor skal jeg ligge dem, for jeg fik en anden til
det den gang?
Og så lige det sidste, hvor kan jeg hente dem???

Fra : Devast8or

Dato : 03-01-02 17:58

Her kan du f.eks. hente nogle: http://bot.counter-strike.net/
Hvad indgår installering af dem kan jeg ikke hjælpe dig, men mon ikke der er
en install vejledning med når du downloader dem? Det tror jeg ;)
Hyg dig

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Night Hawk

Dato : 03-01-02 18:21

takker, tror jeg kan få det til at virke, hvis jeg bare bruger hele natten
:)
Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:g40Z7.7586$aS.1214884@news010.worldonline.dk...

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 03-01-02 20:24

> [...]
> det den gang?
> Og så lige det sidste, hvor kan jeg hente dem???

Hent POD-Bot her, der er installations program med og de virker ganske fint.
(Skulle jeg hilse og sige fra min søn)

"Official" POD-Bot Pages:
http://www.nuclearbox.com/podbot/
http://www.botepidemic.com/podbot/