Årets Spil 2001
Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-01-02 14:32

Jeg har tilladt mig at sammentælle stemmerne fra afstemningen om Årets
Spil 2001 - jeg har snuppet stemmer fra trådene "---Afstemning: Årets
spil." og "Afstemning 2: Årets fedeste spil". Der er ikke sorteret i
stemmerne, så jeg har taget alt med som folk har stemt på - uanset om
det er et spil fra 2001 eller ej... f.eks. Aliens vs. Predator.

En enkelt stemme har jeg dog erklæret som ugyldig - nemlig en der har
givet D2:LOD både 3 og 2 point. Jeg har fjernet den med de 2 point. En
ikke helt uvæsentlig detalje, da det ellers ville blive en delt 1.
plads. Nu sagde "reglerne" godt nok ikke noget om at stemme på samme
spil flere gange, så...

Top 3 listen for Årets Spil 2001 ser ud som følger:

1. Civilization 3 med 19 point
2. Diablo 2: Lord of Destruction med 17 point
3. Return to Castle Wolfenstein med 13 point

Om stemmedeltagelsen har været stor nok til, at give et realistisk
billede vil jeg lade stå åbent til debat. :)

Og bemærk venligst at jeg ikke kan drages til ansvar for forkert
sammentælling af stemmer! :)

Den komplette liste kan ses her (sorteret efter point og alfabetisk)

Civilization 3 - 19
Diablo 2: Lord of Destruction - 17
Return to Castle Wolfenstein - 13
Operation Flashpoint - 9
Black & White - 7
Aliens vs. Predator 2 - 6
Championship Manager 3 - 5
Deus Ex - 5
Empire Earth - 5
Max Payne - 5
NHL 2002 - 4
Europa Universalis - 3
Ghost Recon - 3
Gothic - 3
Myth III, The Wolf Age - 3
Red Alert 2 - 3
Wizardry 8 - 3
Aliens vs. Predator - 2
Clive Barker's Undying - 2
Commandos 2 - 2
Hostile Waters - 2
Unreal Tournament - 2
Emperor, Battle for Dune - 1
Flight Simulator 2002 - 1
Red Faction - 1
Sims, The - 1
Strike Force (UT mod) - 1

Listen kun sorteret alfabetisk

Aliens vs. Predator - 2
Aliens vs. Predator 2 - 6
Black & White - 7
Championship Manager 3 - 5
Civilization 3 - 19
Clive Barker's Undying - 2
Commandos 2 - 2
Deus Ex - 5
[...]

Listen med fordeling af point (sorteret efter point og alfabetisk -
ja, jeg har alt for meget tid)

Civilization 3 - 3 2 3 3 3 1 1 3
Diablo 2: Lord of Destruction - 3 3 3 2 3 3
Return to Castle Wolfenstein - 2 1 1 2 2 2 2 1
Operation Flashpoint - 3 3 2 2 1
Black & White - 2 3 2
Aliens vs. Predator 2 - 3 3
Championship Manager 3 - 2 3
Empire Earth - 1 1 1 2
Deus Ex - 3 2
Max Payne - 1 2 1 1
NHL 2002 - 1 3
Europa Universalis - 1 2
Ghost Recon - 3
Gothic - 1 2
Myth III, The Wolf Age - 3
Red Alert 2 - 3
Wizardry 8 - 3
Aliens vs. Predator - 2
Clive Barker's Undying - 2
Commandos 2 - 1 1
Hostile Waters - 2
Unreal Tournament - 2
Emperor, Battle for Dune - 1
Flight Simulator 2002 - 1
Red Faction - 1
Sims, The - 1
Strike Force (UT mod) - 1

Tja, nu har jeg ikke flere udgaver af listen, så... skal vi allerede
nu begynde at stemme om Årets Spil 2002? ;)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson