RTCW mission 4 part 2 ( SWF )
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-01-02 17:40

Hejsa jeg er kommet til mission 4 part 2 og har "befriet" forskerne eller
professere eller hvad de nu var :)
og jeg har skudt ham der står og skyder på "vores" kampvogn.
jeg mangler så Gain Access to SWF complex men kan ikke komme videre .. alle
jeg kan finde er skudt, og kampvognen holder der ved den kanon der skød på
den ( inden jeg skød manden bag kanonen...
men hvad nu ???

HJÆLP PLEASE :))

Lars Bisgaard

Fra : GearUP

Dato : 02-01-02 18:44

HHmmmm.....
Er det ikke den mission, hvor du skal op i et hus og hoppe over hullet i
gulvet????? det er der , hvor du skal hoppe fra et hus til taget på et andet
og finde et dokument og hoppe igen over til et anden platform/ruin af et
hus.......!!!!!

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-01-02 19:29

hmm.. du kan ikke huske hvilket hus det er ???
jeg syntes jeg har været overalt. :((
og kan stadig ikke finde det.
jeg har været i det hus hvor jeg kan ( skal ) hoppe fra 1 hus til et andet,
men der hopper jeg ind i huset...
jeg syntes ikke jeg kan komme op på taget nogle steder :(

Lars

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-01-02 19:43

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> wrote in message

> [...]
andet,
> men der hopper jeg ind i huset...
> jeg syntes ikke jeg kan komme op på taget nogle steder :(

Jeg mener det er meningen at tanken skal skyde hul i døren i huset den
holder overfor. Der er gået noget galt i et script et eller andet sted... du
bliver nok nødt til at loade et tidligere save :(
Problemet har været oppe før.

Jacob

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-01-02 19:54

ØV.... ok jeg bliver jo nød til at prøve...
tak

Lars

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-01-02 20:49

Der var problemet... / løsningen...
måske ham med den store kanon havde beskadiet tanken for meget inden jeg fik
skudt ham.
nu skød den ihvertfald hul i døren.
tak til alle der har hjulpet :)

Lars

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-01-02 02:33

> Der var problemet... / løsningen...
> måske ham med den store kanon havde beskadiet tanken for meget inden jeg
> [...]

Det kan være der sad noget fast i løbet :)
Godt du kom videre - fedt spil!

Jacob