Hjælp til wolfenstein
Fra : KeNzO

Dato : 31-12-01 14:25

Jeg er i den runde hvor man skal passe på ikke at blive opdaget ellers går
alarmen i gang.

Jeg kan ikke blive færdig i denne runde for når jeg går over til lastbilen
kommer der en firkant op hvor der står det der med hvor mange secrets du har
fundet o.s.v men det ståt også at jeg mangler 3/4 objekter hvad er det for
nogle objekter??

Når jeg skyder manden som står ved det ene vagttårn i nærheden der hvor
lastbilen er så slutter spillet med noget lignede med at "wrong way to
rocket bass" eller så noget.

Er det nogle som kan hjælpe mig ??

Fra : Simon Nejmann

Dato : 31-12-01 15:08

On Mon, 31 Dec 2001 14:24:38 +0100, "KeNzO" <wappa@c.dk> wrote:

> [...]
>fundet o.s.v men det ståt også at jeg mangler 3/4 objekter hvad er det for
Tryk N (for notesbog) og se hvilke objectives du mangler... Har du
husket Snooper riflen?

>Når jeg skyder manden som står ved det ene vagttårn i nærheden der hvor
>lastbilen er så slutter spillet med noget lignede med at "wrong way to
>rocket bass" eller så noget.
Læs din notesbog, han skal lukke lastbilen ind i basen - hvis han er
død kan du ikke komme ind...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : KeNzO

Dato : 31-12-01 16:01

Hvordan dælen for man ham til det ??
Mit engelsk er ikke noget jeg råber hurra for.
for jeg står ved muren også snart jeg viser skyder han mig.
jeg har været henne og smadret den der alarm som er i inde i den vagttårn
for at undgå at han aktiverede den.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 31-12-01 17:11

On Mon, 31 Dec 2001 16:00:36 +0100, "KeNzO" <wappa@c.dk> wrote:

> [...]
>for jeg står ved muren også snart jeg viser skyder han mig.
>jeg har været henne og smadret den der alarm som er i inde i den vagttårn

Skal du ikke bare løbe ind bag i lastbilen?
Objectives:
Infiltrate supply compound
Stowaway aboard supply truck bound for rocket base
Ensure that no alarms are sounded
Recover OSA M1S "SNOOPER" rifle

De 1 og 3 er opfyldt hvis du er henne ved lastbilen, og så er 2 også
nem :) - Så, har du husket dit våben?

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann