Yuri's Revenge
Fra : Thomas Finnerup

Dato : 31-12-01 13:22

Hej NG,

Er jeg den eneste, der oplever at spillet er ekstremt længe om at
loade, starte baner og (ind i mellem) joine netværksspil?

- Thomas

Fra : Seth

Dato : 31-12-01 14:40

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> wrote in message
> Hej NG,
>

> Er jeg den eneste, der oplever at spillet er ekstremt længe om at
> loade, starte baner og (ind i mellem) joine netværksspil?
>

> - Thomas

Opstarten (into skærmen) er enormt langsom hos mig....ellers kører det
rimeligt ok.

Seth

Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 31-12-01 15:25

Hvis du både har en brænder og et cd-drev så loader den meget langsomt, sæt
derfor både en RA2 og en Yuri cd i pc'en

skulle være fikset i patch 1,01

Seth <crow_104@hotmail.com> skrev i en

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 31-12-01 19:34

On Mon, 31 Dec 2001 15:24:54 +0100, "Kristian Falk-Petersen"
<Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote:

> Hvis du både har en brænder og et cd-drev så loader den meget langsomt,
> sæt derfor både en RA2 og en Yuri cd i pc'en
>
> skulle være fikset i patch 1,01

Jaah, det fandt jeg ud af, da jeg brugte Auto Update tingen.
Mærkeligt, at man ikke kan downloade den patch fra deres hjemmeside.

- Thomas

Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 31-12-01 21:08

Det kan du

ftp.westwood.com

Thomas Finnerup <TF@Picco.dk> skrev i en

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 02-01-02 17:31

On Mon, 31 Dec 2001 21:07:33 +0100, "Kristian Falk-Petersen"

> Det kan du
>
> ftp.westwood.com

Det er jo heller ikke deres hjemmeside. Den burde da være tilgængelig
på deres Download/Support-side, sammen med de andre patches.

- Thomas

Fra : Kristian Falk-Peters~

Dato : 03-01-02 19:45

Nej men det her er lettere.