Wolfenstein
Fra : Hmm

Dato : 31-12-01 13:04

Hvordan starter man en ekstra bane man har downloadet, jeg har kørt
installeringen af banen, men kan ikke få gang i den.

Jeg har skrevet "map mapnavn.pk3" men den siger den ikke kan finde den map.

--
Venlig Hilsen
Monsi

Fra : Simon Nejmann

Dato : 31-12-01 15:06

On Mon, 31 Dec 2001 13:03:30 +0100, "Hmm" <jala@post2.tele.dk> wrote:

>Jeg har skrevet "map mapnavn.pk3" men den siger den ikke kan finde den map.
Jeg tror ikke du skal skrive '.pk3'.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Hmm

Dato : 01-01-02 20:54

">
> Jeg tror ikke du skal skrive '.pk3'.

Det hjælper heller ikke at údelade pk3.

Fra : Thf

Dato : 02-01-02 15:24

>">
>map.
>
>Det hjælper heller ikke at údelade pk3.
Nop, det virker heller ikke hos mig, men "retur fejl meddelesen" skriver
klart og tydeligt at den ikke kan finde xxxxxx i maps dir'et,.
Nej der er klart nok, for der er ikke noget maps dir i mit rtcw dir.
Har jeg helt misforstået noget eller hva.
Surt show. ;-(

PS.
Tak for ideen til at få cd-koden til at virke, min ville ikke gå online
heller, og jeg har ikke prøvet demo'en først, så det kan ikke være
årsagen til denne fejl, det må være en programmeringsfejl.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Simon Nejmann

Dato : 03-01-02 00:30

> [...]

>installeringen af banen, men kan ikke få gang i den.
>
>Jeg har skrevet "map mapnavn.pk3" men den siger den ikke kan finde den map.

Ok, forfra.
Først, så kan du prøve at skrive "map assault", det burde loade
assault mappet. Hvis det virker så må det være noget med hvor du har
placeret den .pk3 fil (eller hvor installeren placerede den).

Din path er vel noget i stil med:
"X:\<something>\Return to Castle Wolfenstein".
I det dir bør være en "Main" folder, og .pk3 filen med det map du
downloadede burde ligge i den (Main) folder.

Lille tip: En .pk3 fil er bar en omdøbt .zip fil (_uden_
komprimering), så du kan åbne den med WinZip eller tilsvarende og se
hvad der ligger i den. En med et map burde indeholde en "maps" folder
med selve mappet i (sikkert over flere filer).

Alt i alt burde stien blive noget i retningen af:
X:\<something>\Return to Castle Wolfenstein\Main\(maps\<mapnavn>.*)
Hvor det i () ligger i .pk3 filen.

Ps. Det slog mig lige: Det er vel et enkeltstående map og ikke en mod
du har hentet?

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann