Hjælp til Max Payne
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 30-12-01 21:53

Hej

Jeg sidder uhjælpeligt fast i Chapter 6, hvor jeg bl.a. render rundt i et
presse rum og et bibliotek plus ud og ind af en masse døre........
Men jeg kan ikke finde ud af at komme videre.
Et der nogle der er rare og hjælpe mig ?

mvh
Annika

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 31-12-01 00:02

hvad for en part?

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 31-12-01 00:32

Kan det passe at det er den part der hedder: A bit closer to heaven ?

Fra : Gerner

Dato : 31-12-01 00:43

On Sun, 30 Dec 2001 21:53:25 +0100, "Annika Leth-Olsen"
<alo@private.dk> wrote:

> [...]
>Men jeg kan ikke finde ud af at komme videre.
>Et der nogle der er rare og hjælpe mig ?

Er det ikke der hvor du skal have sprængt en dør af banditterne i øvre
svalegang vistnok modsat trappen derop ?

Spørgsmålet kan læses bagud i gruppen, samt flere svar dertil.

Fra : Johnny Ravn

Dato : 31-12-01 08:58

Hej Annika.
du kan også gå ind på http://www.xezol.com/maxpaynewt.shtml