TNT2 og Wolfenstein
Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 29-12-01 17:54

Hej Alle

Jeg har både et ældre 3Dfx Voodoo og et nyere Creative Riva TNT2 kort i min
PC med W98.

Problemet er at Wolfenstein ikke vil bruge TNT2 kortet, men i stedet det
gamle Voodoo med 3Dfx OpenGL-driveren og Wolfenstein kører derfor MEGET
langsomt. Jeg har ingen mulighed for at vælge TNT2 inde i Wolfenstein.
Spillet eget eksterne SETUP-program angiver ellers TNT2-kortet (dog
inkorrekt angivelse af VRAM - 4 MB i stedet for de korrekte 32 MB).

Jeg har prøvet med 3 forskellige drivers (Creatives egne + Nvidas
Detonator) - samt at disable Voodoo-kort i hardware-profilen - men lige
meget hjælper det (det gav bare en fejlmelding og spillet stoppede i
startupen)

Please hjælp!

...og send venligt en kopi direkte til kennethprimdahl@wanadoo.dk

Fra : Hmm

Dato : 29-12-01 22:33

Hvorfor piller du ikke bare voodoo'en ud og spiller wolfenstein

Fra : Klaus

Dato : 30-12-01 12:26

Her du prøvet at deaktivere dit Voodoo kort??

Klaus