Snydekoder til RTCW
Fra : MICHAEL RUNDSTRØM

Dato : 28-12-01 23:35

Jeg har snydekoderne til RTCW, men hvordan får jeg dem til at virke?. MVH.
Michael

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-12-01 23:52

tryk ½§ knappen når du er inde i et spil. Så popper konsollen op. Skriv
derefter din snydekode og så skulle det gerne virke.

Hvis ikke følg retninglinierne på www.gamespot.com (under rtcw)

Thomas

Fra : JESPER SVENSTRUP

Dato : 29-12-01 07:56

Husk at bruge denne måde når du taster koderne ind

\god

Du kan også checke dette sted

http://www.avault.com/cheats/getcheat.asp?game=rtcwcc

Hilsen

Jesper

Fra : Bill

Dato : 30-12-01 00:11

"JESPER SVENSTRUP" <jesper_svenstrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at bruge denne måde når du taster koderne ind
>
> \god

Hmm så er der lige det probs at når man sætter følgende ind:FÅr jeg en bøvl
med Short cuttecut det vil ikke have noget til føjet Øv

1. Add " +set sv_cheats 1" to the target line of the shortcut, as shown
above.
2. Add a blank "user.cfg" file to the folder labeled "Main", in the game
folder to "Return to Castle Wolfenstein".
3. Type one line in that "user.cfg" file: set sv_cheats 1
4. Enter codes as shown above.

Nogen der har haft dette til at virke ? I givet fald hvordan ?

\Bill

Fra : Punishers Inc.

Dato : 30-12-01 03:05

> Nogen der har haft dette til at virke ? I givet fald hvordan ?

Jeps. Følg instruktionen ;). Det er dog mere eller mindre vilkårligt (har
jeg erfaret) hvornår sv_cheats virker efter hensigten eller er "sv_cheats
are read-only" (og det er sgu ligemeget om det er "sv_cheats" genvej eller
orig. rtcw med manuel intastning)