CounterStrike
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-12-01 22:19

Hep folkens,

Har ikke fulgt med på CS fronten i lang tid nu...

Hvordan er det nu.. Findes der en stand-alone til download på nettet,
eller SKAL jeg hamre min ½-life CD i og installere helt fra
begyndelsen?

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : MuffDiver

Dato : 29-12-01 00:06

"Palle Hans Jensen" <usenet@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan er det nu.. Findes der en stand-alone til download på nettet,
> eller SKAL jeg hamre min ½-life CD i og installere helt fra

Du skal vist nok stadig hente Counterstrike MOD´en

Hvis du vil have en Stand-alone version så kan du købe "Halflife Generation
Pack",der er Halflife,Opposing Force OG Counterstrike i,og CS kan
installeres uden brug af Halflife.

Håber det hjalp og velkommen tilbage.....

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-12-01 20:07

> Håber det hjalp og velkommen tilbage.....

- OK, jeg er med igen

Jeg takker, og installerer min ½-life fra bunden.

Fra : DoGgX

Dato : 29-12-01 10:16

Hent Half-Life Generation Pack fra eDonkey2000

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : [PIPS]Sjakal

Dato : 29-12-01 10:26

Ja, bare installer HalfLife, og kast HL 1.0.0.8 og derefter CS1.3 oven i

Kan hente det fra http://boomtown.net/community/download.php