Rtcw - navn på "map"
Fra : Brian og Charlotte

Dato : 28-12-01 16:33

Er der en venlig sjæl, der kan oplyse navnet på det "map", der kommer efter
"forest", idet jeg ikke kan afslutte banen korrekt - da jeg ikke kan opfylde
objektivet omkring snooper riflen, (jeg kan ikke samle den op, idet jeg
allerede har den pga. uheldig anvendelse af snydekoder.....

På forhånd tak,
Brian

Fra : Erik Christensen

Dato : 28-12-01 18:24

"Brian og Charlotte" <brian.charlotte@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> objektivet omkring snooper riflen, (jeg kan ikke samle den op, idet jeg
> allerede har den pga. uheldig anvendelse af snydekoder.....

Mapnames
escape1
escape2
tram