Windows' egen Pinball styrer!
Fra : dentro

Dato : 28-12-01 01:01

Er jeg den enste der er blevet forelsket i Pinball som følger med
Windows? Så dejligt ydmygt, stille og roligt, ingen diggedarer, ingen
crashes, ingen store systemkrav, ingen blærerøvsgrafik, men fyldt med
dejlig og simpel afhængighed. Simpelt stimulerende af den menneskelige
trang.

PS. Er der nogen der ved hvordan man spiller andre baner?

/ dentro

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 28-12-01 10:35

On Fri, 28 Dec 2001 01:01:08 +0100, "dentro" <kena(re.move)@mail.dk>
wrote:

> PS. Er der nogen der ved hvordan man spiller andre baner?

Hvad får dig til at tro, at der er andre baner? :)

- Thomas

Fra : dentro

Dato : 28-12-01 13:54

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad får dig til at tro, at der er andre baner? :)

Jeg mener jeg har set andre baner... Mener også engang jeg selv var i
en anden?

/ dentro .... med en rekord på 4.400.000 :) (som snart bliver drastisk
forhøjet)

Fra : dentro

Dato : 28-12-01 13:56

"dentro" <kena(re.move)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener jeg har set andre baner... Mener også engang jeg selv var
> en anden?

Og lige efter jeg skrev dette fandt jeg denne:
http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/feb/ftpin.html
.... og der er sikkert også flere beviser

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 28-12-01 18:29

On Fri, 28 Dec 2001 13:56:15 +0100, "dentro" <kena(re.move)@mail.dk>
wrote:

> Og lige efter jeg skrev dette fandt jeg denne:
> http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/feb/ftpin.html
> ... og der er sikkert også flere beviser

Jaeh, men det står jo også, at banen Space Cadet følger med Windows 95
Plus! pakken (og opefter). De andre baner er der vel kun hvis man
køber Full Tilt! Pinball.

- Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-12-01 10:54

dentro wrote:

> [...]
> trang.
>
> PS. Er der nogen der ved hvordan man spiller andre baner?

LOL

"ingen diggedarer".... og så søger du andre baner

Søg på google efter pinball og windows

Mvh

Bruno