Q2 6 Adsl??
Fra : M-Olesen

Dato : 27-12-01 18:24

Hej
Efter at jeg har fået NetExpress, kan jeg ikke mere spille Q2 med mine gamle
venner ("multi" over nettet).
Har det noget med min router at gøre??
2601

mvh.
MO

Fra : Nis Deleuran

Dato : 27-12-01 19:00

> Efter at jeg har fået NetExpress, kan jeg ikke mere spille Q2 med mine
gamle
> venner ("multi" over nettet).

Har i allesammen den nyeste version af spillet?

Fra : Rune Mortensen

Dato : 27-12-01 19:00

Hello

Jeg sidder selv med TDC Netexpress og med samme router. For mig lyder det
til at du ikke har været inde og åbnet for de porte du skal bruge til Q2. Du
kan jo gøre det at du vælger Åben indstilling i din router og så indstallere
din egen firewall. Men uanset hvordan du gør det skal der være åbnet for
den/de porte der bliver brugt. ( fx 270** for counter strike)

/Rune Mortensen

Fra : [PIPS]Sjakal

Dato : 27-12-01 21:19

ang. åbning af portene(ihvertfald counter-strike) er det kun hvis du vil
lave en server, som andre skal have adgang til.