Ghost Recon fryser....
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 27-12-01 02:11

Hej NG!

Jeg har prøvekørt Ghost Recon (super spil...), men efter at have spillet i
en 5-10 minutter fryser pc'en når jeg forsøger at skifte til en anden
soldat... (enten vha. team (1,2,3) eller indenfor nuværende team (page
up/down)).

Min pc har 64 MB RAM og en masse ledig harddisk kapacitet (30+ GB)...

Nogen forslag ??

Mvh Keld

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 27-12-01 05:22

> Min pc har 64 MB RAM og en masse ledig harddisk kapacitet (30+ GB)...
der står også på spillet at min ram er 128 mb, så det er nok derfor få fat
i nogle flere ram, har selv spillet og køre fint her men syntes det skodder
for vild styringen af det i forhold til cs, Quake3 og derfor ligger det
bare på hylden.

mvh

Dorthe aka |EOB|Ang3lFire

Fra : Remmen

Dato : 27-12-01 08:15

"Dorthe "Ang3lFire" Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en
meddelelse news:_lxW7.5393$Zm5.509419@news000.worldonline.dk...
> [...]
skodder
> for vild styringen af det i forhold til cs, Quake3 og derfor ligger det

Hvad mener du med at styringen skodder for vildt? Det eneste Q3 og CS har
som der ikke er i GR er en hoppe knap. Men det er da rigtigt at hvis man
forventer at hoppe rundt og skyde vildt omkring sig og stadig overleve så er
spillet nok ikke så godt. Hvis man derimod kan lide at være en sniger (stort
set umuligt i CS og Q3) så er spillet helt fint. Ok - der mangler mulighed
for at kravle op på ting. Og grafikken - mums!

Lars

Fra : Seth

Dato : 27-12-01 09:45

"Remmen" <larsremmen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> set umuligt i CS og Q3) så er spillet helt fint. Ok - der mangler mulighed
> for at kravle op på ting. Og grafikken - mums!

Fuldstænding enig med remmen!
Banerne er jo ikke lige noget man overstår på 5 min, da der jo skal
planlægges, sniges, styring af ens enheder på kort osv.

Men jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvorfor Dorthe synes styringen ikke
er så god?
Er det fordi du ikke kan sidde og taste et helt alfabet ind i starten af
spillet...
Desuden kan du jo heller ikke styre dine bots og sætte dem til at stå et
specielt sted i CS....de hopper jo bare forvildet rundt.

Keld> Ud efter mere ram...

Seth

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 02-01-02 14:02

> Desuden kan du jo heller ikke styre dine bots og sætte dem til at stå et
> specielt sted i CS....de hopper jo bare forvildet rundt.
hvad skal man med bots? det er da kun newbies der bruger det. og som sagt er
ghost recons styring alrt for stiv i det, hvis styringen havde været mere
glidende tjaa så havde jeg måske fortsat med at spille det. De cs spillere
jeg har snakket med der har prøvet ghost recon syntes også at styring er alt
for stiv i det.

mvh

Ang3lFire

Fra : Wizeguy

Dato : 27-12-01 15:33

> [...]
> set umuligt i CS og Q3) så er spillet helt fint. Ok - der mangler mulighed
> for at kravle op på ting. Og grafikken - mums!

Styringen skodder måske ikke for vildt, men måden man bevæger sig på synes
fuldstændigt urealistisk. Når man bevæger oprejst, er det som om man skøjter
af sted eller kører på et skate board. Der er ingen bevægelse op/ned. Når
man kravler fremad bevæger man sig enten som om man er en slange eller kører
på et transportbånd. Det er også helt urealistisk, at man kan sigte rimelig
præcist fremad med sit våben, samtidig med at man kravler fremad. Enhver der
har prøvet at springe soldat og møve sig fremad på maven med et gevær ved
jo, at det er helt umuligt. Ud over god grafik og lyd, synes jeg Ghost Recon
er et meget ordinært og skuffende spil. Historien er tynd, og når de 15
baner er gennemført er der ikke meget tilbage udover Multiplayer. Ja jeg vil
gå så langt som til at sige, at forgængeren Rogue Spear er væsentligt bedre,
selvom grafikken måske ikke længere er state of the art.

Endelig er der også flere fejl af systemmæssig karakter i spillet. Visse
baner er ganske enkelt ikke spilbare, hvis man sætter shadow details på
maximum, og det uanset hvilken system man har, og hvilken opløsning man
vælger. Det virker helt absurd, da andre spil med flotte skyggeeffekter,
f.eks. Operation Flashpoint, kører helt glidende. Forhåbentlig adresserer
Red Storm dette memory leak problem i den kommende patch, ellers er jeg
færdig med Ghost Recon.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Remmen

Dato : 28-12-01 11:07

"Wizeguy" <anders@herlevkollgiet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bedre,
> selvom grafikken måske ikke længere er state of the art.

De ting du nævner her er gældende for langt de fleste spil af denne slags.
Et at de bedste jeg har prøvet må være Infiltration til UT. Intet grønt/gult
kryds midt på skærmen. Ens fart afhænger af alt det man bærer - ikke bare
det i hånden. Passer man ikke på støder man våbnet ind i væggen - det høres
let af fjenden. Forpustet bliver man også. Og man kan IKKE holde sit våben
helt stille - ej heller snigskyttegeværerne. Men at kravle og sigte fremad
kunne vi da godt da jeg var soldat. Ikke hurtigt men det gik.

> [...]
> f.eks. Operation Flashpoint, kører helt glidende. Forhåbentlig adresserer
> Red Storm dette memory leak problem i den kommende patch, ellers er jeg

Har ikke lagt mærke til det med skyggerne - har vist haft for travlt med at
snige mig rundt og myrde løs

Iøvrigt: Hvordan kører nettet på Herlevkollegiet? Har selv boet på
Hjortespring for et par år siden og da kørte det ikke helt godt.

> Best regards/venlig hilsen
> Anders Albrechtsen

Lars

Fra : Wizeguy

Dato : 28-12-01 12:57

"Remmen" <larsremmen@hotmail.com> wrote in message
grafikken måske ikke længere er state of the art.

> De ting du nævner her er gældende for langt de fleste spil af denne slags.

Ikke alle. I både Operation Flashpoint og SpecOps kan du ikke både kravle
fremad og sigte med din riffel samtidig. Og i de fleste andre skydespil,
undtagen Quake-serien og et par andre, hopper billedet lidt op og ned, når
man løber fremad, nøjagtigt som i virkeligheden. I Ghost Recon føles det som
om man kører på rulleskøjter eller skateboard.

> Har ikke lagt mærke til det med skyggerne - har vist haft for travlt med
at
> snige mig rundt og myrde løs

OK, så prøv at sætte human og vehicle shadows til maximum detail og start
den bane, hvor du skal eskortere en kampvognsdeling i en by i regnvejr.

> Iøvrigt: Hvordan kører nettet på Herlevkollegiet? Har selv boet på
> Hjortespring for et par år siden og da kørte det ikke helt godt.

Det kører ikke super-duper, da vi er opkoblet på Ingeniørhøjskolen i
Ballerup (IKT). Men til februar får vi to ekstra 2 mb ADSL linier

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 02-01-02 13:58

> Hvad mener du med at styringen skodder for vildt? Det eneste Q3 og CS har
> som der ikke er i GR er en hoppe knap. Men det er da rigtigt at hvis man
det jeg siger at styringen er alt for stiv iforhold til cs, q3 og UT, i cs
går styringen glidende, hvilket det ikke gør i ghost recon totalt skuffelse,
nej der er wolfensten sgu meget bedre.

> Hvis man derimod kan lide at være en sniger (stort set umuligt i CS og Q3)
så er spillet helt fint. Ok
det er umuligi i Q3 men ikke i cs i cs er det muligt da cs ikke kan
sammenlignes med Q3 da det ikke er et rusher spil, der er det både muligt at
være sniger og sniper. har du i det hele taget prøvet cs, lyder ikke som du
har.

mvh

Ang3lFire

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 27-12-01 22:24

> der står også på spillet at min ram er 128 mb, så det er nok derfor få >
fat i nogle flere ram
> mvh
>
> Dorthe aka |EOB|Ang3lFire

Tak... jeg prøver !
Mvh Keld

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 07-01-02 02:09

Keld Rosenberg wrote:

> fat i nogle flere ram

> Tak... jeg prøver !
> Mvh Keld

Og en opdatering: Jeg har nu skruet 256 MB mere RAM i kassen, og nu går
den sgu død i menuen, når man har valgt mission......

Andre gode ideer derude ????

/Keld