på den igen (cs)
Fra : -=\( Per Nielsen \)=~

Dato : 26-12-01 23:58

Jeg har lige fået formateret min computer, som vidst også var på tide, der
var en smule virus, men det er nu væk, og det er bare dejligt... Men jeg har
mistet et program jeg brugte i cs, som vidst nok hed Halflife Model
Viewer..!

I det program kunne man "loade" en *.mdl fil og efter det kunne man
exporterer "filen" til et *.bmp fil og så lave om på billedet.. Efter det
kunne man så importerer *.bmp filen igen, så man egentlig kunne lave sine
egen skins...!

Er der ikke nogle der kan huske eller kan sige mig hvor jeg findet det
proigram..?

- Venlig Hilsen
Per Nielsen

P.s. Undskyld stavefejl, er halvt ordblind :)

Fra : MuffDiver

Dato : 27-12-01 12:05

"-=( Per Nielsen )=-" <pmn@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Venlig Hilsen
> Per Nielsen
>
> P.s. Undskyld stavefejl, er halvt ordblind :)

Jo her : http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/index.html
PS.Det var let at læse.