Black Thorn og lag på tastaturet
Fra : kcdc

Dato : 26-12-01 00:04

Jeg har et problem med mit Black Thorn.

Der er vild lag på tasterne når jeg f.eks prøver at bevæge mig fremad så går
der ca. 1 sek og så bevæger jeg mig fremad, detsamme er gældende når jeg så
slipper knappen, så bevæger man sig også ca. 1 sek eller mere!

Nogen der har oplevet noget lignende?

Jeg kører XP, hvis det skulle have noget at sige! Og det sker kun i Black
Thorn!

kcdc

Fra : danni plougmann

Dato : 26-12-01 02:02

prøv at sætte opløsningen eller detaljer på grafikken ned og se om det
hjælper.