RTCW - Uber monster
Fra : Torben Rasmussen

Dato : 25-12-01 20:30

Tja ok - jeg er lidt af en svagpisser

men hvordan f..... nedlægger man ham - skal der bare mange skud til - eller
er der en lille trick

mvh
KillerBee

Fra : Punishers Inc.

Dato : 26-12-01 11:53

Du bliver nødt til at sætte hårdt mod hårdt...og dog. Jeg løb ned i rummet
under Deathshead hvor så Über Soldat stillede så på den modsatte side af
mig. Derefter ver det et spørgsmål om at gå et par meter til højre mod
pladsen hvilket resulterede i at aben selvføglelig også rykker => pløk
løs! -og ryk derefter hurtigt ind i rummet igen (han vil så naturligvis også
foretage denne sidebevægelse) => gentagelse af det hele.

Jeg var ude for en enkelt gang at låse ham fast ved sevlsamme "underetage".
Jeg stod på trappen i den modsatte side af hallen og han nægtede at bevæge
sig sålænge jeg holdte mig hvor jeg stod...der skal ik mange headshots til
med den termiske sniper før han ryger ned! Prøv at prøve en masse lokationer
af, hvem ved, måske finder du endnu en bug.

Fra : montego

Dato : 26-12-01 20:39

gemte mig bag en søjle,kunne kun lige se hans arm.skød løs til han faldt