Heinrich I og RTCW
Fra : kcdc

Dato : 25-12-01 16:58

Hej alle i NG:

Jeg er kommet til den bane hvor man skal bekæmpe Heinrich I, men jeg synes
ikke rigtigt at jeg kan finde et sted at skjule mig for de der fand..s ånder
eller hvad de nu er!

Er der nogen som kan give mig et par go'e tips med på vejen!

kcdc

Fra : Punishers Inc.

Dato : 25-12-01 17:17

Tjae, tip og tip; jeg bekæmpede den ynkelige stodder ved en omgang 360
grader strafe kombineret med overvældende byger af både panzerfausts og
minigun. Hverken Heinrich eller hans zombies formåede at stille meget op
sålænge du er holder denne cirklebevægelse....så vidt jeg husker mistede jeg
ikke meget mere end 10 i energi på at bekæmpe ham, hvilket jeg selv syntes
var jævnt skuffende (altså både dette og så Heinrich's yderst skuffende
"forsvar"/våben)....Das Übersoldat var fandme 100 gange værre end denne
såkaldte "slutherre".

Fra : Nicolai

Dato : 25-12-01 17:52

> [...]
> var jævnt skuffende (altså både dette og så Heinrich's yderst skuffende

Ja, jeg synes heller ikke, at han var den sværeste. Hvis bare man holder sig
i bevægelse.

Nicolai

Fra : kcdc

Dato : 25-12-01 18:20

Hmmm, jeg synes ikke jeg kan finde nogle panzerfausts nogen steder, jeg har
kun eet skud med den...........
Men jeg vil da lige prøve at strafe lidt rundt om ham.......det skal vel
være på tæt hold!

kcdc

Fra : kcm

Dato : 25-12-01 23:59

> [...]
> så vidt jeg husker mistede jeg
>
> Ja, jeg synes heller ikke, at han var den sværeste. Hvis bare man holder

Enig. Ret skuffende afslutning.
Men hvad: Spillet var i det hele taget noget skuffende

--
take care
kcm

Fra : kcdc

Dato : 25-12-01 23:59

Så er han færdig.........

Temmeligt nemt som I også havde forudsagt det!

Ellers et fedt spil

kcdc