Quake III Arena + Musehjul
Fra : DoGgX

Dato : 25-12-01 02:14

Davs.
Jeg har et problem med at få mit musehjul til at virker med Quake III
Arena... Det virker fint i windows og andre spil. Jeg bruger Windows XP,
problemet var også med Windows ME... Er der nogen der ved hvor jeg kan købe
spillet billigt, da jeg kun har en piratkopi og godt vil støtte udviklerne!

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : montego

Dato : 26-12-01 20:46

først vilken type mus,derefter opdateres til XP,havde samme problem.Men med
logitech mus,skulle have en Game patch til,gerne bytte Quake med noget
andet,har ødelagt min

Fra : montego

Dato : 26-12-01 21:03

undskyld forkert rubrik

Fra : DoGgX

Dato : 26-12-01 21:08

Jeg har en Razer Boomslang 2000. Så det burde ikke være et problem

--
DoGgX
ICQ: 138083787