Mistænkt og Windows 2000/XP
Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 00:05

Er der nogen som har haft held med at afvikle spillet Mistænkt under windows
2000 / XP. Hver gang jeg prøver at starte spillet, skriver den "Programmet
har genereret en fejl og afsluttes", eller noget i den stil.

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : Punishers Inc.

Dato : 25-12-01 17:18

Har du prøvet at sætte kompatibiliteten til noget andet? (højreklik =>
compatability)

argh sårn' staves det vist ikke ;)

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 22:03

Hvor gør man det henne ?

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 22:12

Nu fandt jeg Compatible indstillingen, men det hjalp desværre ikke.