Cheats i Aliens vs Predator 2 - hvordan???
Fra : Børge T.

Dato : 24-12-01 23:16

Hej.
Jeg kan ikke dræbe Rykov. Jeg spiller som Predator, og Rykov er den sidste
(??) Boss jeg skal forbi, og han er inde i en slags kamprobot. Jeg har
fundet følgende cheatscodes til AvP2, men jeg kan ikke få dem til at virke.
Hvordan gør man??

mpcanthurtme God Mode On/Off
mpschuckit Add Weapons and Ammo
mpsmithy Full Armor
mpkohler Full Ammo
mpstockpile Full Ammo
mpbeamme Beam Player to Level Start
mpsixthsense No Clip On/Off
mpicu 3rd Person Mode On/Off
mptachometer Show Speed Info On/Off
mpsizeme Show Size Info On/Off
mpgrs Show Rotation Info On/Off
mpgps Show Position Info On/Off

Der stod på siden, at man skulle skrive " mpcanthurtme" for GOD-mode, men
det virker ikke. Nogen løsning?

B.T.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 00:57

>Jeg kan ikke dræbe Rykov. Jeg spiller som Predator, og Rykov er den sidste
>(??) Boss jeg skal forbi, og han er inde i en slags kamprobot.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med cheatcodes, men kun forklare
hvordan jeg klarede Rykov. Der skulle også et par forsøg til, og jeg
sårede ham tilsyneladende næsten ikke - hvorimod jeg selv døde ret
hurtigt... Men i stedet for at skyde på "kroppen" (dvs. kamprobotten),
så fik jeg fyret et par skud af direkte mod hans hovede i stedet -
(mere eller mindre ved et tilfælde) - og det var noget der sved. Inden
længe var klaret.

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Hmm

Dato : 25-12-01 10:22

Jeg prøvede også flere hanhe inden jeg fik bugt med ham, keg ordnede ham
ved at løbe ind i gangen hvor jeg kom fra, og stå der inde og skyde på ham.

Fra : Børge T.

Dato : 25-12-01 23:06

> Jeg prøvede også flere hanhe inden jeg fik bugt med ham, keg ordnede ham
> ved at løbe ind i gangen hvor jeg kom fra, og stå der inde og skyde på
ham.

YEP! Got him. Tak for hjælpen.
Åååhhh nej, nu er dette spil slut. Så er jeg løbet tør indtil Serious Sam 2
er klar.

B.T.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-12-01 23:21

>YEP! Got him. Tak for hjælpen.
>Åååhhh nej, nu er dette spil slut.

Tsk, tsk - så har du jo spillet det i "forkert" rækkefølge!? :)

Nu har jeg kun prøvet at spille det i rækkefølgen Marine, Predator og
Alien - og det virker som om historien også er lagt ud som om, at man
bør spille det i den rækkefølge. Under ingen omstændigheder bør man i
hvert fald begynde med Marine kapitlet.

>Så er jeg løbet tør indtil Serious Sam 2 er klar.

Du har set der et demo ude? Jeg har ikke lige et link, men du burde
kunne finde et uden de større problemer. Umiddelbart blev jeg noget
skuffet af SS2 demoet. Men okay, det er vist også svært andet, efter
at have spillet Aliens vs. Predator 2, som helt klart er en af mine
favoritter til årets bedste spil / FPS...

Mvh, Claus