Harry Potter
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-01 20:43

Mon en af jer dygtige "spillere" kan hjælpe ?? Jeg har et komplet "Harry
Potter og de vises sten" pc spil. Installa-tionen går fint til ca. 67% er
installeret, så kommer der en meddelelse: "filen data3.cab.
mangler....indsæt cd 0"(nul).
Jeg har da kun en cd, så hvad er der galt ????
Mange julehilsner
Jenny

Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 26-12-01 01:03

Mon den manger noget driver halløj fra Windows CD'en ??

data3.cab er ik på Win98SE cd'en...
hvilken Windows bruger du ? (Hvis du altså bruger windows)

/BuFFer
www.lort.yum.dk

Fra : Benny Knudsen

Dato : 27-12-01 22:50

"o=|:::>BuFFer<:::|=o" <No.Sp@m.2.Me> skrev i en meddelelse
> Mon den manger noget driver halløj fra Windows CD'en ??
>
> data3.cab er ik på Win98SE cd'en...
> hvilken Windows bruger du ? (Hvis du altså bruger windows)

Mon ikke, det er på "potter" cd'en hun mener ???

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-01 22:58

Jeg bruger Windows 98. data1.cab og data2.cab er på Harry Potter cd'en men
ikke data3.cab.... ????
Jenny