Counter-strike retial 1.3
Fra : Thor Jakobsen

Dato : 23-12-01 20:30

nogle der ved forfor den nogle gange gå stå og bliver nød til at resætte
sin com. den gør det på begge mine maskiner.

Spec.
Nr. 1
500mhz Fra amd kan ikke huske mærke
320Mb ram
Win xp

NR. 2
1200MHz også fra amd Tror nok det er en tunderbird
512MB ram
WinXP

Fra : MuffDiver

Dato : 23-12-01 21:33

"Thor Jakobsen" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Win xp
>
> NR. 2
> 1200MHz også fra amd Tror nok det er en tunderbird

Hmm du kører WinXP på begge. Gu´ ved om det ikke er det ,der er galt.Jeg ved
godt nok ikke om Counterstrike kan køre under XP men det er da underligt at
det crasher på begge maskiner.

Fra : Seth

Dato : 23-12-01 22:00

"MuffDiver" <Muff-Diver@sol.dk> wrote in message

> [...]
ved
> godt nok ikke om Counterstrike kan køre under XP men det er da underligt

Counterstrike kan sagtens køre på XP, så det tror jeg ikke er
problemet....(Medmindre noget er opsat forkert)

Seth

Fra : Thor Jakobsen

Dato : 24-12-01 00:43

VAd kunne være opsat forkert jeg har installeret der og ikke andet

Fra : Jakob Lerche Laurids~

Dato : 24-12-01 13:15

Hvilket graf. kort har du i dem?

Det kan være at driverne til dem er for gamle, eller at du kører OpenGL på
en vodoo kort, det har jeg nemlig haft problemer med.

Fra : Thor Jakobsen

Dato : 25-12-01 22:55

GF 2 med nyeste drivere.

"Jakob Lerche Lauridsen" <jakob_lerche_lauridsen@net.dialog.dk> skrev i en