Wolfenstein patch ???
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 22-12-01 23:46

Ja dav!

Er der nogen der ved om der er kommet en updata til dette gode spil ???

Mit problem er at hvis jeg er i et spil og vil loade en anden bane, så gøre
den det ikke, jeg skal ofte gå til mani menu og så loade der fra!

Er der nogen der har fået deres Logitech mus scroll til at virke og hvordan
???

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-01 00:21

> Er der nogen der ved om der er kommet en updata til dette gode spil ???

normalt er www.avault.com ret hurtigt ude med patches og der ligger IKKE
nogen så jeg tror ikke der er nogen endnu

> Mit problem er at hvis jeg er i et spil og vil loade en anden bane, så
gøre
> den det ikke, jeg skal ofte gå til mani menu og så loade der fra!

hmmm ved ikke lige om jeg har samme prob, men sommetider skal jeg loade
quicksaves 2 gange for at få den sidste jeg har lavet... eller hopper den
simpelthen tilbage til gangen før den sidste jeg lavede....

> Er der nogen der har fået deres Logitech mus scroll til at virke og
hvordan
> ???

jeg har mouseman wheel... tænker du på eksempelvis at bruge scroll op og ned
til våbenvalg?... hvis det er det så virker mit... jeg har ikke opdateret
med sidste nye mouseware fra logitech jeg har simpelthen bare ladet win2000
installere musen da jeg installerede win2k og derefter har jeg ikke gjort
noget, men installerer jeg mouseware kan jeg heller ikke bruge scroll så jeg
har droppet det og kan scrolle i alle mine spil... hvis du bruger win 98 er
der en patch på logitechs side du skal bruge, men den virker vist ikke i w2k
og xp

sniper_Nolight

Fra : Reno Raines

Dato : 23-12-01 00:53

> Er der nogen der har fået deres Logitech mus scroll til at virke og hvordan
> ???
Kig i reg.databasen om du har følgende settings:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Technical]
"MouseHookDllEnable"="0"
"WheelMsgToVmouse"="1"

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 24-12-01 07:45

> Kig i reg.databasen om du har følgende settings:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Technical]
> "MouseHookDllEnable"="0"
> "WheelMsgToVmouse"="1"

Eller hent deres patch på logitech's hjemmeside.

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 24-12-01 12:16

Gorm Joergensen wrote:
> Eller hent deres patch på logitech's hjemmeside.

Den var jeg på udkig efter i går, men kunne ikke finde den hverken med
Google eller Logitech's egen søgefunktion. Fandt dog registry "patchen"
via deres FTP server:

ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe

Det er blot de samme par linier som har været posten før i denne tråd...

MVH Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-01 13:03

jeg har samme problem med min logitech mus, jeg kan heller ikke få det til
at virke selv om jeg har lavet det der i registeringsbasen... Køre med XP og
nyeste version af mouseware.. hvad kan det være?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-12-01 01:07

som sagt lad være med at installere mouseware... min mouseman funker fint i
spil... jeg vælger våben med scroll uden probs og musen fungerer fint med
windows egne drivere.... gamewheel.exe er så vidt jeg ved kun til w98 ikke
2k og xp. men om de kan bruges ved jeg ikke

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 25-12-01 08:29

> Fandt dog registry "patchen" via deres FTP server:
>
> ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe
>
> Det er blot de samme par linier som har været posten før i denne tråd...

Det var nu også den jeg mente.