Heroes of might and magic 3
Fra : Christoffersen

Dato : 22-12-01 13:14

Efter at jeg har formateret min harddisk virker Heroes 3 pludselig ikke på
min computer mere!!!! Jeg har prøvet at gen-installer det!

Når jeg trykker på Heroes ikonet blinker skærmen og derefter kommer jeg
tilbage til skrivebordet!!! I manualen står der flg. om dette problem:

Problem:
You try to start the game and the screen flashes briefly, and you
are returned to the desktop without an error message.
Answer:
There are probably miscellaneous programs running in the
background that are interfering with the game and causing it to
crash.
Solution:
For Windows 95 users:
1. Press the CTRL+ALT+DEL keys at the same time to open the Close Program
window.
2. Click on a program so that it is highlighted, then click on the 'End
Task' button.
3. Repeat this process until only 'Explorer' and 'Systray' are left in
the Close Program list, then try running the game.

For Windows 98 users:
1. Click on the Windows Start button, then choose Run.
2. In the Run line type in: "msconfig", then push the 'Enter' key. (This
will bring up the System Configuration Utility.)
3. Select the 'Startup' tab, and turn all of the check boxes off, except
for the one next to 'Systray'.
4. Press 'OK'. When you are prompted to restart your system, click 'Yes'.
5. Once your machine has restarted try running the program again.

Jeg har prøvet dette, men det hjælper stadig ikke?!?! Nogen der kan hjælpe
mig????

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-12-01 13:27

Prøv at installer Direct X, new skærm drivere m.m. opdater drivere i
systemet

Fra : Christoffersen

Dato : 22-12-01 13:41

Det har jeg gjort!!! Andre forslag?

Michael Thomsen <gichael@hunters.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a01u6k$1781$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rune Mortensen

Dato : 22-12-01 22:18

Har du husket at kører registrerings filen i gen??? Nogen spil vil ikke køre
medmindre de findes i windows register'et.... Filen ligner et hvidt stykke
papir med nogle blå klodser på der er ved at danne en firkant... Håber det
hjælper

/Rune

Fra : Tjalfe

Dato : 23-12-01 00:04

> Efter at jeg har formateret min harddisk virker Heroes 3 pludselig ikke på
> min computer mere!!!! Jeg har prøvet at gen-installer det!

Det er en rigtig god idé at geninstallere sine programmer/spil efter at have
_formateret_ sin harddisk, ellers kan man have grumme svært ved at starte
dem. Mht. til selve installationen er der et problem med nogle (alle?) AMD
processorer. Kig http://hjem.get2net.dk/tjalfe under 'Heroes3' for en
længere forklaring, om hvorledes du kan installere.

Tjalfe