gratis spil på Kazaa
Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 10:10

Til alle der ikke ved det. På kazaa (www.kazaa.com) kan man hente fulde
versioner af helt nye og ældre spil. Men det kræver selvfølgelig en god
båndbredde at hente filer på 500-600 mega.
Og check altid for virus.

Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-12-01 10:17

Hej

Her i denne gruppe køber vi vores spil !!!
Vi vil gerne have spil der virker ordentligt.
du kan fut ned warez grupperne
men ellers er det da en gammel nyhed.
mvh
Kurt
God Jul

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 11:00

> Her i denne gruppe køber vi vores spil !!!
Det gør jeg også. Og andre gange henter jeg dem.

> men ellers er det da en gammel nyhed.
Ja, men der er stadig en del der ikke kender kazaa. Og det er synd for dem.

Glædelig jul
Thomas

Sign off

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-12-01 11:52

Hvorfor ikke nruge Direct Connect det er meget bedre

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 12:36

> Hvorfor ikke nruge Direct Connect det er meget bedre

Kender jeg ikke, men jeg er i dette øjeblik ved at checke det ud.

Thomas

Fra : Jesper

Dato : 22-12-01 14:33

> Kender jeg ikke, men jeg er i dette øjeblik ved at checke det ud.

Når du er færdig, kunne du så ikke lige checke resten af programmerne på
http://www.afternapster.com
Der er kun ca. 100 stk

MVH Jesper

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 15:31

> Når du er færdig, kunne du så ikke lige checke resten af programmerne på
> http://www.afternapster.com
> Der er kun ca. 100 stk

Hold da kæft (paradis?).........nu er jeg da beskæftiget i HELE julen ;)

RIGTIG GOD JUL.

m:)h

Thomas

Fra : Jesper

Dato : 22-12-01 18:30

> Hold da kæft (paradis?).........nu er jeg da beskæftiget i HELE julen
;)

Spørgsmålet er om der overhovedet er tid til at holde jul, mens du
befinder dig i paradiset....;)

> RIGTIG GOD JUL.

I lige måde

MVH Jesper

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-12-01 16:01

Sat, 22 Dec 2001 10:16:41 +0100, skrev Kurt Lund, på 23 linier, i
<3c244f77$0$94850$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Hej
>
>Her i denne gruppe køber vi vores spil !!!
Man kan også købe Warez spil
>Vi vil gerne have spil der virker ordentligt.
Det kan Warez spil også
>du kan fut ned warez grupperne
Næ hellere EOD

>men ellers er det da en gammel nyhed.
>mvh
>Kurt
>God Jul
Ja den var ny ILM.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Palle Ravn

Dato : 22-12-01 20:00

Ja men Kazza har fået et speciel tilladelse

Fra : Peter T.

Dato : 29-12-01 01:21

"Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk> wrote in

> Ja men Kazza har fået et speciel tilladelse

Til hvad?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-12-01 15:12

Thomas Hjort wrote:

> [...]
> versioner af helt nye og ældre spil. Men det kræver selvfølgelig en god
> båndbredde at hente filer på 500-600 mega.

Ah, en alternativ udgave af tyv tror hver mand stjæler.

Det næste bliver at du skriver om hvordan man begår socialt bedrageri
eller snyder i skat - jeg synes faktisk du skulle tage dig sammen og
holde op med at nasse på os der betaler for vores software.

Glædelig jul

Bruno

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-12-01 15:29

Med en SU på ca. 1200,- om måneden kan jeg ikke få ret mange spil eller
progz.. Så der er kun en ting at gøre.

Mvh Michael

Fra : DWM

Dato : 22-12-01 17:13

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Med en SU på ca. 1200,- om måneden kan jeg ikke få ret mange spil eller
> progz.. Så der er kun en ting at gøre.

Ja du må jo leve uden at spille.

/Kenneth Iversen

Fra : Jens Pedersen

Dato : 22-12-01 17:17

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Med en SU på ca. 1200,- om måneden kan jeg ikke få ret mange spil eller
> progz.. Så der er kun en ting at gøre.

.... og det er at undvære, hvad man ikke har råd til. At folk ingen penge
har, giver dem vel ikke større ret til at begå røveri, eller hvad?

(Opfat endelig ikke dette som om, jeg pudser min glorie - jeg kværulerer
over et utroligt dårligt argument!)

--
Jens Pedersen

Fra : Tbos

Dato : 22-12-01 21:58

>Med en SU på ca. 1200,- om måneden kan jeg ikke få ret mange spil eller
>progz.. Så der er kun en ting at gøre.
Yeps, at følge loven, og vente med at spille spillet, indtil du har råd
til at købe det.

Har du ikke penge nok nu, så er det et spørgsmål om prioitering
3 af mine arbejds-venner, delte en kopi af RTCW, dagen efter jeg modtog
min fra forretningen, min pris var ca.360kr, deres var 10kr.
Nå, men det er deres sag, det vil jeg ikke blande mig i, andet end jeg
kan spille det med god smag, og tænke på at de der har lavet spillet
også får lidt igen for besværet.
PS. Jeg sagde pænt nej tak til en kopi til en 10'er.

Fra : Mark Langdahl

Dato : 23-12-01 02:54

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> wrote in message
> Med en SU på ca. 1200,- om måneden kan jeg ikke få ret mange spil eller
> progz.. Så der er kun en ting at gøre.

Næææh, der er faktisk en del:

1: Skift Office ud med Star Office (gratis) eller en ældre udgave af f.eks.
Corel WordPerfect Suite (Min WP Suite kostede 200 kr.) og download dine spil
www.freeloader.com (desværre ved at lægge om i tiden, så de fleste spil
er ikke på i øjeblikket.)

2. Find tilbudshylderne i din lokal spilpusher og lad dig nøje med, hvad du
kan finde der. Jeg har for blot en 50'er fundet spil som: Swat 3, Dark Reign
2, Hostile Waters (OK, det var vist en fejl fra forretningens side, men
whatever, jeg fik spillet), Offroad, The Ward (ikke særlig fedt, men rimelig
nyt), Blade Runner, Alpha Centauri, The Nomad Soul, Battlezone II og mange
mange flere. Er man nærig spilkøber, så er der stadig mange timers
underholdning at hente. Mine favoritshops har hidtil været Stereo Studio,
www.proshop.dk og Fona.

3. Bliv betatester. Du får derved endda prøvet spillet før det kommer, men
der følger så lidt arbejde med.

4. Bliv anmelder. Du får prøvet spillet, engang imellem endda før det
kommer, men der følger også her lidt arbejde med.

5. Fortsæt med at snyde alle de, der er ærlige nok til at betale for deres
software.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Fra : DoGgX

Dato : 25-12-01 02:05

Nej og du har jo heller ikke råd til nye biler... Stjæler du også dem?

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 15:29

> Ah, en alternativ udgave af tyv tror hver mand stjæler.

? Hva ævler du om ?

> eller snyder i skat - jeg synes faktisk du skulle tage dig sammen og
> holde op med at nasse på os der betaler for vores software.

Du er vist typen der aldrig ville komme over gaden hvis det grønne lys var i
stykker.

Thomas

Fra : Santa Xcaze

Dato : 23-12-01 18:26

SNIP
> Du er vist typen der aldrig ville komme over gaden hvis det grønne lys var
> stykker.
hE he

Den var faenme god ;)

Meeen Thomas, hvorfor bruge kazaa??? Brug dog edonkey istedet for, større
udvalg efter min mening ...

Santa Xcaze som er skiftet til playstation 2 fordi GTA 3 og nba Live 2002
ikke kom til PC ...

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-12-01 11:13

>Santa Xcaze som er skiftet til playstation 2 fordi GTA 3 og nba Live 2002
>ikke kom til PC ...

Jeg skal ikke udtale mig om NBA Live, men GTA 3 skulle gerne komme til
foråret...

Glædelig Jul
Michael