Nokia 2110 - tænd automatisk?
Fra : Jens

Dato : 05-01-02 15:51

Hej

Jeg har en gammel Nokia 2110 som jeg kunne tænke mig at fastinstallere i min
bil.
Jeg vil derfor gerne have at telefonen tænder automatisk når der tilsluttes
strøm til den. Jeg forestiller mig at forbinde den med en almindelig
cigar-lader.

Kan dette lade sig gøre?

Mvh

Jens

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-01-02 17:15

"Jens" <manden.selv@newmail.dk> skrev i

> [...]
> Jeg vil derfor gerne have at telefonen tænder automatisk når der
> tilsluttes strøm til den. Jeg forestiller mig at forbinde den med en

Afmonter batteriet så er det hvis løst...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Fischer

Dato : 05-01-02 20:30

> Afmonter batteriet så er det hvis løst...!

Jeg tvivler da på at telefonen tænder sig selv af den grund?

*Fischer

Fra : Jens

Dato : 06-01-02 13:50

... er prøvet - virker ikke - telefonen vil slet ikke tændes uden batteri!

Jens

Boris Mathiasen <admin@gsmunlockNO.dk> skrev i en

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-01-02 14:44

> .. er prøvet - virker ikke - telefonen vil slet ikke tændes uden batteri!

Forestille mig noget med et relæ (eller sådan noget) mder cutter for
batteriet når din bil slukker og så smide strøm til når den tænder men det
kommer selvfølgelig an på om din telefon tænder automatisk når du sætter
batteriet på???

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Mickey

Dato : 05-01-02 19:22

"Jens" <manden.selv@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> cigar-lader.

hmm, er det sådan en til at genoplade en cigar så den kan bruges igen ? ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis

<theo-> ADSL.....is that some sort of learning difficulty?
Problemer med forbindelsen ? - lav en traceroute på http://trace.susie.dk

Fra : Jens

Dato : 08-01-02 22:35

Man skal sådan passe på hvad man skriver når der sidder sådan nogle som dig
der ude og lurer på alle os der ikke bruger flere timer på formuleringen af
en simple posting - nå pyt, jeg tror de fleste andre ved hvad en
"cigar-lader" er!

Jens

Mickey <003@susie.dk> skrev i en news:a17g7v$hqn$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Mickey

Dato : 08-01-02 23:24

> [...]
af
> en simple posting - nå pyt, jeg tror de fleste andre ved hvad en

;)

- lagde du mærke til smiley'en ?