Store Pst problemer i Outlook!!!!
Fra : Kurt

Dato : 05-01-02 15:08

I Outlook 2000 har æjeg gemt pst filen, og formatteret harddisken, så har
jeg efter geninstallering af Outlook lagt pst filen ind i Outlookmappen, men
så kommer mine store problemer.
Mine mapper kan jeg finde og kontaktbogen, men de ligger sig som en ny
privatfil under den anden privatfil, d.v.s. at min kontaktbog indeholdende
700 adresser vises side om side med den nyligt oprettede kontaktbog i
Outlook, og problemet er at adressebogen som vises op på værktøjslinien er
tom, og her skal jeg så skrive alle adresser ind manuelt, det kan ikke være
rigtigt.
Jeg vil mene at der skal kun være en kontaktbog, som automatisk vises i
adressebogen?
Dernæst er alle mine indstillinger i guiden og uønskede e-mail forsvundet.
Er der en der kan forklare mig hvordan jeg HELT PRÆCIST skal handle for at
foretage en sikkerhedskopi af mine mapper, adresser, indstillinger,
u-ønskede e-mail konti oprettelse o.s.v.!
Mange tak.
Hilsen Kurt

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 06-01-02 16:16

"Kurt" <K@xxPagels> skrev i en meddelelse
> [...]
> foretage en sikkerhedskopi af mine mapper, adresser, indstillinger,
> u-ønskede e-mail konti oprettelse o.s.v.!

Adressebogen lå i "97" i en pab-fil og ej med i pst-filen, hvor den gemmer
sig i "2000" kan jeg ikke huske.
Kan det give dig en start.
Torben

Fra : pre

Dato : 06-01-02 18:13

1: Der er intet i vejen for at bruge flere *.pst filer i Outlook.
2: Hvis du "dumper" den gamle fil oven i den nye er der kun én tilbage - den
gamle. Altså på samme måde som ved enhver anden fil, overskriv. Men Outlook
skal være lukket ned før du gør det.
For lige at ta´ én ting ad gangen. Der findes et nyt MS program til backup
af *.pst-filerne. Jeg har det installeret, og vender tilbage med
programnavnet.
pre

Fra : Kurt

Dato : 06-01-02 19:58

Takker for svaret, det glæder jeg mig til, da Outlook næsten er det vigtigst
program for mig, gemmer den så også alle guideindstillinger?
Hilsen Kurt

Fra : pre

Dato : 06-01-02 20:03

Her er den fulde tekst fra OfficeUpdate siden:

Outlook 2002/2000 Add-in: Personal Folders BackupDownload Now! 175kb / 2
mins
Outlook 2002/2000 Personal Folders Backup creates backup copies of your .PST
files at regular intervals, making it easy to keep all of your Outlook
folders safely backed up. 14-May-2001 Add-in.

Den eneste der kan bestemme hvordan du skal arrangere dig med diverse
kopier, er dig selv: Det er flere veje at gå, og Outlook er som regel meget
hjælpsom. Dine mail-regler kan eksporters og igen importeres efter behov.
Der er et indbygget backup program med masser af vejledning. Gå på jagt i
Outlook, se hvad der gemmer sig bag knapperne, vær nysgerrig med
hjælpeteksterne og bliv ekspert.
Og brug gruppen til at hente erfaring fra andre Outlook´ere. Der er masser
af dem.
pre