Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklub m. filmscanner?
Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 05-01-02 13:31

Hej
Jeg har ambitioner om at prøve selv at scanne negativer og lave digital
billedbehandling, så jeg selv får fuld kontrol med processen. Økonomien
sætter imidlertid sine grænser. Det virker derfor lidt lamt at vride ½
års budget ud til en scanner som bliver brugt 1 gang hver anden uge. Er
der nogen der ved, om der er en fotoklub el. lign. i Århus, der har
investeret i en negativscanner som medlemmer kan bruge/leje? Eller er
der nogen, der har planer om noget sådant, for så er jeg med

mvh Ivan
Ivan Storgaard Vogelius         Office 520-621
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.