ISDN Modem & WinXP
Fra : Steen Jeberg

Dato : 05-01-02 12:56

Kan du anbefale et ISDN modem der fungerer tilfredsstillende sammen med Win
XP ( ikke Lasat og Eicon Diva).

MVH Steen Jeberg
steen@jeberg.nu

Fra : frank damgaard

Dato : 05-01-02 17:45

Steen Jeberg <sjeberg@image.dk> wrote:
> Kan du anbefale et ISDN modem der fungerer tilfredsstillende sammen med Win
> XP ( ikke Lasat og Eicon Diva).

Fungerer disse da ikke med XP ?
visse ældre Lasat ISDN adapter kunne give problemer, men ellers....

Kan XP ikke håndtere alle analog og ISDN modem der tilsluttes serielport ?

--
no signature :)

Fra : Anne-Marie Klewer Je~

Dato : 06-01-02 00:15

Jo de fungerer med XP, i øjeblikket bruger jeg Lasat Speed II (tilsluttet
USB), men er ikke helt tilfreds. Det kræver lang hviletid eller genstart
mellem 2 opkald og da det ellers altid har fungeret meget tilfredstillende
med w98 og w2k må det være XP der ikke er helt tilfreds med Lasat. Der er
da heller ikke nogen decideret XP driver til modemmet såvidt jeg ved. Derfor
tænkte jeg om der var nogen der havde erfaring med et andet der bare virkede
helt i top med XP.

MVH Steen Jeberg

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 06-01-02 00:47

Skal modemmet også have indbygget A/B porte?? (til analoge telefoner)

Jeg har selv et internt Eicon Diva, XP fandt det selv, og det kører på fuld
kraft.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Peder Nielsen

Dato : 13-01-02 23:43

"Kasper Ladingkær" <kasper@sletdetteladingkaer.dk> skrev i en meddelelse
> Skal modemmet også have indbygget A/B porte?? (til analoge telefoner)
>
> Jeg har selv et internt Eicon Diva, XP fandt det selv, og det kører på
fuld
> kraft.
Min virker også fint først den er kommet igang, men der går laaaaang tid fra
man bede om opkald til der begynder at sker noget på modemet !!
Mvh Peder

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 14-01-02 10:06

> Min virker også fint først den er kommet igang, men der går laaaaang tid
fra
> man bede om opkald til der begynder at sker noget på modemet !!

Har du husket at fjerne "fluebenet" i "log på netværket" dette forlænger
ofte perioden med ca. 10 sek.

Fra : Torben Wågner Christ~

Dato : 15-01-02 03:41

Forsøg at bruge en anden driver, end den Windows XP selv finder, eller hvis du
i forvejen bruger den, så installér den, der er på CD-en til modem. Der kan
være forskel i responstid for de forskellige drivere.
Torben

"Kasper Ladingkær" skriver:

Fra : Peder Nielsen

Dato : 16-01-02 01:29

> fra
>
> Har du husket at fjerne "fluebenet" i "log på netværket" dette forlænger

Hvor finder du det i Win XP ?

NB. Mit modem gør slet ikke noget, hverken begynder opkald eller noget, men
når først den begynder at ringe op er den meget hurtig på !!

Mvh Peder