Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mine videoer er mørke
Fra : Kim K

Dato : 05-01-02 12:36

hvilket program bruger i til at lysne selve filmen med? det er i øvrigt
optaget med digikam
mvh Kim

Fra : Kim K

Dato : 05-01-02 20:21

please anyone*s*
folk gider ikke se mine sorte videoer jo, svært at vise med en mørk video
hvordan man bor....
I et spinkelt håb om hjælp-på forhånd tak
Kim

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 05-01-02 22:32

"Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hvilket program bruger i til at lysne selve filmen med? det er i øvrigt
> optaget med digikam

Du kan lysne et hvilket som helst videoklip i f.eks. Adobe
Premiere. Men det bliver sikkert ikke særlig pænt.

Fra : Kim K

Dato : 06-01-02 01:15

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote in message
> "Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan lysne et hvilket som helst videoklip i f.eks. Adobe
> Premiere. Men det bliver sikkert ikke særlig pænt.

Har netop forsøgt dette program, men det ville ikke have noget emd avi
formatet at gøre.
andre forslag eller er det mig som har fejlbetjent programmet?

Fra : emj

Dato : 06-01-02 02:00

Kim K skrev i <newscache$k0qhpg$sp2$1@kalvebod.groenjord.dk>:

>Har netop forsøgt dette program, men det ville ikke have noget emd avi
>formatet at gøre.
>andre forslag eller er det mig som har fejlbetjent programmet?

*.avi kan du behandle i Paint Shops Pro´s Animation Shop.
Hilsen emj
-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : fido

Dato : 06-01-02 10:18

hej,

har selv haft samme problem, brugte med stor held Studio dv fra pinnacle,
hvis du kan lave dit klip om til mpg (evt. via adobe p.) så kan adobe p.
håndtere det - ellers prøv ulead videostudio 5.0

[snip]

Fra : Kim K

Dato : 06-01-02 14:26

> har selv haft samme problem, brugte med stor held Studio dv fra pinnacle,
kan det passe at trial versionen har lukket af for indstillinger af lys mm.?
ret irriterende

> hvis du kan lave dit klip om til mpg (evt. via adobe p.)
lige præcis hvordan gør man det?
hr siddet og bikset med det i en halv time uden at kunne finde ud af noget
som helst

mvh Kim

Fra : fido

Dato : 07-01-02 14:57