EFTERLYSNING: Javascript til aktivering af~
Fra : Jan - 8sen - Ottesen

Dato : 05-01-02 11:49

Hej!

Findes der et godt javascript eller lign., som kan aktivere søgemuligheden i
IE Explorer.

Altså samme funktion som genvejs tasterne: +Ctrl +B i IE Explorer.

--
Med venlig hilsen 8sen

Fra : Jan - 8sen - Ottesen

Dato : 06-01-02 23:53

Er det virkeligt ikke muligt at lave nedenstående :O?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-02 00:20

Sun, 6 Jan 2002 23:53:10 +0100, skrev "Jan - 8sen - Ottesen"
<jan@8sen.dk>:

> [...]

Prø at kig på <http://wsabstract.com/script/cutindex14.shtml> om
det er noget du kan bruge, selvom det nok ikke lige er helt det
du søger.

PS. Iørigt hører jaascriptspørgsmål hjemme i
news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, så svar herpå vil blie
bragt der.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jan 8sen

Dato : 09-01-02 10:12

Tak Knud!

Det var lige, hvad jeg var ude efter. Tak for hjælpen!

--
Venligst Jan 8sen

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Jan 8sen

Dato : 09-01-02 11:23

Jeg har afprøvet scriptet og det virker jo bare helt efter hensigten.
Så langt så godt. Nu kunne jeg imidlertid godt tænke mig at
søgefunktionen skal ske fra en pop-up.

Derfor vil jeg høre, om scriptet kan ændres til at søge i et navngivet
dokument i et frameset, da det vil være meget mere overskueligt,
hvis/når der skal søge i større dokumenter!?

--
mvh 8sen

Jan 8sen <jan@8sen.dk> skrev i en