Ang: Besøgstæller
Fra : Andersen

Dato : 05-01-02 10:41

Hej

Er der en der kan sige mig hvorfor min besøgstæller tæller hver gang
man går til en anden side på mit web-sted og tilbage til forsiden ???
Det er noget den er begyndt med på det sidste
Det er lavet i Frontpage 2000 www.thomas-andersen.dk

--
Venlig hilsen Thomas
Aulum (Midtjylland)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-02 16:28

Sat, 5 Jan 2002 10:40:54 +0100, skrev "Andersen"
<vestergade8@hotmail.com>:

>Er der en der kan sige mig hvorfor min besøgstæller tæller hver gang
>man går til en anden side på mit web-sted og tilbage til forsiden ?

Det ville jeg tro, den nu har gjort altid.
Den vil altid tælle en ny besøgende når siden refreshes, måske
har du ændret indstillinger i IE, så den refresher, hver gang man
går ind på en side.

Jeg ville foreslå at bruge en »rigtig« tæller, som
http://www.zipstat.dk, den laver ikke den slags »numrer«.
--
med venlig hilsen
Knud