unlock 3310
Fra : Peder

Dato : 05-01-02 10:33

Er der rigtig at der både kræves et datakabel og et flasherkabel for at
unlocke Nokia 3310 med software v. 5.03, og hvorfor. Hvordan forbinder man
begge stik til telefonen ?
Evt et diagram vil jeg gerne se, hvis nogen ligger inde med dette.

Hilsen Peder

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-01-02 13:21

"Peder" <Peder@no-spam.dk> skrev i

> [...]
> man begge stik til telefonen ?
> Evt et diagram vil jeg gerne se, hvis nogen ligger inde med dette.

Brug flasherkabelet til at skrive flash med...!
Brug datakablet til at låse den med igen...!

Dvs. du skal ikke bruge begge kabler på samme tid...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Peder

Dato : 05-01-02 14:19

Hvad mener du med at bruge datakablet til at låse den med igen ? Jeg skulle
jo gerne have den låst op.

Hilsen Peder

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-01-02 15:15

> Hvad mener du med at bruge datakablet til at låse den med igen ? Jeg
> skulle jo gerne have den låst op.

Det lyder skørt men det passer...!

/bm

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-01-02 15:19

Boris Mathiasen skrev:

>Brug flasherkabelet til at skrive flash med...!
>Brug datakablet til at låse den med igen...!
>
>Dvs. du skal ikke bruge begge kabler på samme tid...!

Hej Boris

Ved du hvorfor man skal låse den igen??

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-01-02 15:42

Thomas Jari <thomas@jari.adsl.dk> skrev i

> Ved du hvorfor man skal låse den igen??

Ærligt svar? ...Nej...!

Men jeg har smidt en txt fil i Binær der forklare det hele...! Husk at
ændre start adresserne...!

/bm