AscomEurit 20
Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-01-02 00:38

Hej jeg har fået en AscomEurit 20 ISDN telefon men der var ikke nogen
brugsanvisning med er der en eller anden der har sådan en til at ligge vil
jeg gerne have et kopi e.v.t. et link til en side med en brugsanvisning.På
forhånd mange tak
--
Hilsen
mr-nobody@pc.dk

Fra : Knud Berggreen - dk

Dato : 05-01-02 10:27

In <a15ed6$gj5$1@news.cybercity.dk>, on 01/05/2002
at 12:38 AM, "Mr. Nobody" <mr-nobody@cool.dk> said:

> [...]
>brugsanvisning med er der en eller anden der har sådan en til at ligge
>vil jeg gerne have et kopi e.v.t. et link til en side med en

Det er muligt at du kan downloade den på Ascom's hjemmeside. www.ascom.dk
eller www.ascom.com (måske .ch da det er et schweizisk firma)

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-01-02 00:49

Hej

kub@berggreen.invalid (Knud Berggreen - dk) wrote:

>Det er muligt at du kan downloade den på Ascom's hjemmeside. www.ascom.dk
>eller www.ascom.com (måske .ch da det er et schweizisk firma)

Ascom's afdeling for ISDN telefoner m.m. er engang i September 2001
solgt fra, til et andet firma, se: www.ascom.no , hvor der også er et
link til det nye firma, som desværre endnu ikke har fået en brugbare
hjemmeside sat op.

Men ellers har du ret Knud, tidligere lå manualerne altid til DL på
deres hjemmeside. Opdagede det da jeg for nogle uger siden ville hente
en manual, på Norsk, til min Eurit 40.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mr. Nobody

Dato : 06-01-02 01:02

Hej alle sammen jeg har fået en af en flink fyr der sendte en på mail til
mig,men i skal have mange tak for jeres svar.Hilsen Mr.Nobody